1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

meerdere smartcards digitale tv

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door djtobias, 15 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Nee, dat is niet zo. Het is met de huidige decoders een-richtingverkeer.
    Ziggo ziet niet hoe, waar en wanneer je een smartcard gebruikt.
    Dat is wel het geval met IP-TV / VOD. Dat is dus bv. wel zo met de toekomstige Scientific Atlanta ontvanger.
     
  2. Hoop dat Ziggo zeer snel of in de toekomst met het zelfde systeem komt als UPC, want dat is werkelijk een mooi systeem.

    Mail ontvangen, mail verzenden, films bestellen en kijken en tv kijken via internet via je eigen mediabox.
     
  3. Heb twee kaarten, voor beneden en boven, op beide kaarten digitaal totaal, op 1 kaart daarbij sport 1 en film 1. Voor beide kaarten betaal ik het volle pond. (maar 1 keer film en sport). De melkkoe van Ziggo lijkt het wel. Ik heb beide kaarten aangehouden omdat ik verwacht dat je in de toekomst maar voor 1 abonnement betaalt per adres, voor elke kaart meer een bijdrage per jaar betaald. Na het dubbele abonementsgeld van afgelopen maand heb ik daarin echter geen vertrouwen meer in. Zeker als ik lees dat er abonnees van Ziggo zijn die voor een tweede kaart maar 50 cent per maand betalen voel ik met het laatste jaar al behoorlijk genaaid.
    Kom op anoniem, leg me dat eens uit.
     
  4. Verwacht van "anoniem" geen antwoord, dit is een marketing/sales issue.
    Dat er voor de fusie verschillende prijzen waren is toch niet zo verrassend?
    Ons ik ook niet duidelijk wat er nu gaat gebeuren. We hebben dit opnieuw aangekaart.
     
  5. Het model voor vergoedingen voor de abonnementen en voor de kaarten zal worden aangepast. Op termijn zul je een vast bedrag per kaart betalen per jaar (vanaf het 2e jaar), wat kan varieren bij meerdere kaarten of bundels en daarbij zullen alle abonnementen op alle kaarten aanwezig zijn. Aangezien deze wijziging t.o.v. de huidige situatie de nodige aanpassingen vraagt in de verschillende IT systemen zal de invoering nog even op zich laten wachten.
     
  6. Je hebt gelijk, ik heb wat ergenis van me afgschreven. Ik ben overigens best tevreden over de dienstverlening, maar voel me soms ook als een mak schaap dat overgeleverd is aan het grote Ziggoapparaat. Gelukkig is er dit forum om dat makke er een beetje af te halen en wellicht ook via deze weg met Ziggo, al is het wel indirect, in gesprek te komen,

    groet

    jeroen
     
  7. ik heb nog even de vraag gesteld aan de klantenservice van Ziggo hoe het nu zit met de oude MK mensen die dus ipv het volle pond voor bv sport 1 voor 2 smartcards moeten betalen de 0.50 cent extra per maand betalen maar hier heb ik nog steeds geen reactie op gekregen. Moet dus maar de afschrijvingen in de gaten gaan houden van het abbo geld voor mei en juni. Mocht ik 2 maal het abbo geld voor sport 1 gaan betalen dan krijgt ziggo mijn 2de smartcard in stukjes teruggestuurd en het verzoek om geld terug te storten want dit is een wijziging van de AV
     
  8. Die 50 cent per maand is het bedrag wat Multikabel rekent.
    Wat Ziggo gaat rekenen is nog maar af te wachten, want ik moet de eerste rekening nog krijgen.
    Wel zie ik op Mijn-Ziggo dat er duidelijk 2 kaarten op mijn naam staan, maar vanaf nu ook 2 complete TV abonnementen, dus TV Digitaal basis 2x en Digitaal uitgebreid 2x.

    Ik hou mijn hart dus vast, want ik ga toch echt geen 2x betalen voor een signaal wat 1x binnenkomt. Internet wordt toch ook door meerdere PC's gebruikt.
     
  9. Voor bestaande abonnementen bij Multikabel blijft dat gewoon hetzelfde. Ik begrijp dat voor nieuwe (na 16mei) tweede smartcards je nu tijdelijk alleen basispakket erop krijgt, wil je meer dan wordt dat wel in rekening gebracht. Als het nieuwe IT-systeem is aangepast, gaat dat dus gelijk worden aan de oude mk-situatie begrijp ik.
     
  10. Kijk, en zo stelt anoniem mij toch gerust. Goede zet om een Ziggo official op deze manier deel te laten nemen. Ik hoop wel dat men bij de invoering het aantal, maanden (en ik hoop geen jaren) dat je in het verleden al gedubbeld hebt met betaling, maar das maar een tip.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina