1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

meerdere smartcards digitale tv

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door djtobias, 15 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Doman en Cees,


    bedankt voor de reacties. Gaan we het telefonisch proberen.



    john
     
  2. Maak er anders even een 'Sticky' van met als kop "Extra smartcard voor Digitale Televisie? Lees dit!". Trekt de aandacht en mensen lezen het dan toch wel. Alles samenvattend in de FP. Scheelt een hoop van die dubbele vragen en makkelijk om naar te verwijzen.
     
  3. Ik heb dus net met de Ziggo helpdesk aan de telefoon gezeten en hem op de man af gevraagd hoe t nu zit:

    Als je nu een 2e decoder wil/2de smartcard wil,
    betaal je dubbele abbonnementskosten.
    Hier kwam volgens hem wel verandering in. Rond de herfst zou t mogelijk moeten zijn om een zogenoemde copycard aan te vragen! dus een 2e smartcard met t zelfde abo als smartcard 1, maar waarvoor je maar 1 x abbonnementsgeld betaald :)

    Maar goed, dit is door een helpdeskmedewerker gezegd, dus pin me er niet op vast...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 jun 2008
  4. Cees, idd, of kaartje invullen of helpdesk bellen. dan wordt smartcard nummer meteen verwerkt.
    Na de nachtelijke update heb je het pakket waarvoor je betaald.
     
  5. Ik ben in Q1 bij MK overgegaan van enkel digitale tv naar een 3in1 pakket.
    Ik kreeg daar, ongevraagd, een dig.tuner en smartcard bij.
    Ik heb tuner ongebruikt verkocht en heb smartcard gewoon meegegeven (blond?). Nu staat deze extra smartcard wel bij mij op de rekening....

    Ziggo geeft aan dat ik het schriftelijk moet opzeggen, maar ik heb het nooit schriftelijk aangemeld! Kan dit nu zomaar?
     
  6. Ik kan het je niet met zekerheid zeggen, maar volgens mij kan dit inderdaad niet zomaar. Als je de kaart nooit op jouw naam geregistreerd hebt, kan MK/Ziggo hem niet zomaar in rekening brengen.
     
  7. waarschijnlijk kan dit juist wel je hebt een drie in 1 pakket bestelt. in de aanbieding zat ook een gratis startpakket inclusies decoder en smartcard. als je decoder en smartcard niet had willen hebben had je dit aarschijnlijk van te voren moeten melden. je kunt het beste nu naar ziggo bellen en 1 van de kaarten laten blokkeren. bel dan wel even de gene die je decoder inclusief kaart heef overgenomen zodat hij een nieuwe kaard kan aanvragen.
     
  8. De gene die de decoder heeft overgenomen, heeft de smartcard via het kaartje geregistreerd.
    Maar dat staat op naam van de verkoper.
    Dus: verkoper belt helpdesk en laat smartcard verwijderen.
    Koper belt helpdesk daarna en laat smartcard registreren.
    koper en verkoper vechten het verder uit wie wat betaald.
     
  9. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.675
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Denk het niet.
    Als je een 3 in 1 pakket krijgt is de smartcard al geregistreerd op jouw naam door de kabelprovider.
    Dit was in ieder geval zo bij een kennis (Multikabel).
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina