1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

meerdere smartcards digitale tv

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door djtobias, 15 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik kom hier nog wel eens op terug :wink:
    Hopelijk idd positief :?

    Maar deze vraag stelde ik niet zomaar, dit is een quote van de Ziggo website:



    bron: http://www.ziggo.nl/producten/televisie/tarieven/z2

    Ik zelf heb 2 decoders en vrees dit soort kosten, daar het allemaal bij elkaar dan simpelweg voor mij te duur wordt :evil:
     
  2. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.675
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Jij bent toch geen Ziggo official/medewerker? :?
     
  3. Check mijn edit...

    Nee weinig official aan mij, dit staat gewoon op de website.

    btw er is meer oude info op de site en onderdelen die niet werken, ik weet daarom niet in hoeverre dit oud of nieuw is...
     
  4. en:


    Arghh......

    Is er nu niemand die leest ??? Dit is al uitgelegd. :?

    Ja, je betaald voor elke smartcard elk extra pakket wat je erop zet, dat is nu al diverse keren geschreven. Zonder extra pakketten op de extra smartcards kost het niets. Dat was bij Casema en @Home altijd al zo.

    Uitzondering zijn de klanten bij Multikabel die vóór 16 mei al een tweede of derde smartcard hadden waar extra pakketten op stonden, die betalen niets extra vergeleken bij de oude situatie.
     
  5. Tja erg overzichtelijk is het forum niet meer, dus als dit al 100 keer is langsgeweest, dan sorry...

    Ik wist het in elk geval niet!
     
  6. Ik schreef het vanmiddag om 14:23 uur en nog een keer herhaald om 15:28 uur, dus een paar posts naar boven :wink:

    Maar druk is het inderdaad op het forum....
     
  7. stom, dat was idd niet zo moeilijk geweest om te vinden:oops:
     
  8. Hallo,

    Als ik de reactie van Cees goed heb begrepen is het zo dat wanneer ik een tweede smartcard wil activeren en deze alleen wil gebruiken voor het standaard digitale pakket, kost dit niets extra's (behoudens uiteraard de aanschaf van de extra card)?

    Maar hoe kan ik die extra card nu activeren? "Vroeger" kon dat via de multikabel gebruikerssite en had je een optie "extra smarcard activeren" maar bij de nieuwe ziggo gebruikers site kan ik die nergens vinden of kijk ik ergens over heen?


    john
     
  9. Volgens mij zit er bij zo'n smartcard altijd een antwoordkaart die je moet opsturen binnen 2 weken, anders gaat na 2 weken het beeld op zwart.
    Maar je zou ook kunnen bellen met de klantenservice en het nummer van de smartcard opgeven volgens mij.

    Of het via "mijn-ziggo" kan weet ik niet, want zodra ik de optie kies waarbij je je produkten kunt uitbreiden zegt het systeem op basis van mijn postcode dat ik helemaal geen produkten van Ziggo kan krijgen ....
     
  10. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.675
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Dit was bij Multikabel inderdaad gewoon mogenlijk, mits je de juiste welwillende persoon aan de lijn had natuurlijk.
    Zo heeft ook een kennis van mij een smartcard (ik had er een paar over met verlopen preview tijd :lol:) binnen een paar minuten kunnen activeren.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina