1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Hotmail.com blokkeerd @Home mailserver(?).

Discussie in 'Internet - Email' gestart door Mr_Parker, 15 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. @home doet precies hetzelfde als hotmail. Ik krijg nog altijd de melding

    terug op legitieme mail. In traditionele Ziggo/@home stijl, word er natuurlijk niet gereageerd op opmerkingen hierover. Het feit dat degene die het spamfilter heeft ingesteld geen kennis heeft van engels of email response codes heeft gezien de vertaling, zegt eigenlijk wel genoeg over hoe competent de gemiddelde Ziggo/@home werknemer is.

    Op het moment dat je gewoon mail wil kunnen verzenden en ontvangen, kun je maar beter een externe mail account gebruiken.
     
  2. Word er het natuurlijk niet gereageerd? hoezo?

    Een spamfilter wordt door de gebruiker zelf ingesteld, niet door de "gemiddelde" Ziggo werknemer.

     
  3. Ik heb net een mailtje gehad van een ander forum, daar adviseren ze van Hotmail af te gaan en een ander gratis e-mail dienst te nemen.
    Wereldwijd zijn er problemen met Hotmail, van veel forums komen de (registratie) mailtjes niet binnen bij Hotmail.

     
  4. Hi!

    Laten we het zo zeggen, Hotmail heeft de duimschroef aangedraait. Probleem ligt niet alleen bij Hotmail maar zeker wel ergens tussen beide in.

    Bye,
    Raymond.
     
  5. Omdat ik en andere nog niet hebben meegemaakt dat ze het wel doen. Problemen met Humax IR FOX-C na laatste update? Geen reactie (jah, stekker eruit en erin doen, daar kan je wat mee...). Opmerkingen over verwijzing naar null-stream voor PCR's bij een aantal radio-stations? Geen reactie. Opmerkingen over verkeerde NIT (1000 ipv 1111 in mijn gebied)? Geen reactie. 18 maanden lang verkeerde DNS-records voor mijn ip/hostname? Geen reactie. Problemen met kabelontvangst door beschadigde kabel (geconstateerd door hun eigen monteur)? Geen actie (pas na een jaar, toen het finaal mis ging. Werd een nieuwe kabel gelegd, bleek in heel de wijk al nieuwe kabels te liggen, alleen moesten die nog aangesloten worden). Vraag mbt legitieme mail die geweigerd word door de mail-server? Geen reactie. Problemen destijds met de COM21 modem die geen fatsoenlijke upload kon halen? Geen reactie (opgelost doordat de COM21 *kuck* "kapot ging"). Tis dat ik het niet allemaal heb bijgehouden, maar ....

    Ik kan me dat niet voorstellen. Ik onderhoud zelf ee x-aantal spamfilters en dat is onmogelijk te doen door een normale gebruiker. Hoogstens kan hij/zij de strengheid ervan instellen. Maar een spamfilter op minder streng zetten omdat er anders een mail word geblokkeerd die in de verste verte niet op spam lijkt, lijkt me een probleem bij Ziggo. Verder lijkt het me stug dat een gebruiker kan of weet hoe hij/zij de mailserver reply kan aanpassen.

    @harold: Hotmail is ook niet de meest betrouwbare email provider. Ze willen email nog wel eens email accepteren, maar vervolgens kwijtraken voordat het bij de gebruiker komt (inbox danwel ongewenste mail). Komt niet heel veel voor, maar dat het kan, is toch wel een erg kwalijke zaak.
     
  6. ik kan weer mail sturen naar msn, live en hotmail contacten :wink:
     
  7. @ home mail

    Ik wil het ook graag zachtjes zeggen
    Mijn mail (@ home) naar Hotmail komt nu over ... ssssst

    En van @home kreeg ik een mail dat ze aan het probleem werken ( en dat al na anderhalve week)
    :wink:
     
  8. Nou, mooi niet dus, net nog geprobeerd en nu blijft de smtp hangen (reageert niet) Leuk als je via marktplaats iets wil verkopen of kopen en dan een ander niet kunt bereiken.
    Ziggo geeft er niks over op op z'n site, alles wat je wegmailt naar abuse oid van zowel ziggo als @home krijg je met foutmelding terug...
    Ik durf nu al te wedden wie er binnenkort op 1 staat in de klachten top 3 bij RADAR....
    Dit ziet er niet goed uit, even snel wat extra geld genereren door je abbonement vooruit te laten betalen (daar heb je dan mooi de fusiekosten mee terug. Dan vandaag een briefje van @ Home met excuses voor het late meldenen dat het eigenlijk een verschuiving van een week is dus ipv begin van de maand aan het eind van de maand betalen maar dan in mei wel 2 keer en als je in "betalingsmoeilijkheden" komt kun je het nummer van klantenservice bellen a raison van 10 ct per minuut en daarvan zul je dan zeker wel in de betalingsmoeilijkheden komen aangezien je daar natuurlijk uren hangt......
    Slim bedacht, we sturen dit in mei, dan krijgt toch iedereen z'n vakantiegeld, dus dan kan iedereen wel 2 keer betalen, op vakantie hoeft niemand
    Slechte start van ZIGGO (SICKO zeg maar, de man uit het reclamefilmpje komt in elk geval al wel zo over, compleet wereldvreemd....)

    We wachten af, wat moet je anders?

    Warlock
     
  9. Klachten Top 3

    Ziggo nog op nummer 1 in Vara Kassa Klachten top 3.
    [​IMG]
    19 Mei '08 [​IMG]Opnieuw op één: Ziggo - @home/Multikabel/Casema (sinds deze week één bedrijf bij elkaar). zo begint het nieuwsitem op op !Vara Kassa. De Klachten gaan over uiteenlopende zaken. Zo kregen we mailtjes over het dubbel innen van het abonnenmentsgeld vanwege het samengaan van @home met Ziggo. Ook klaagde men over het wegvallen van de verbinding en het wijzigingen in het abonnement zonder dat kenbaar te maken.
    Inmiddels heeft COAX NL. de volgende mededeling van Ziggo ontvangen:
    Citaat: "We gaan vandaag de portal aanpassen zodat deze de juiste informatie bevat en het duidelijk wordt dat klanten niets hoeven te wijzigen aan hun internetinstellingen. Uiteraard zorgt Ziggo wel dat nieuwe klanten op de hoogte gebracht worden dat ze de "oude" instellingen moeten gebruiken."
    Bron: Vara Kassa en Ziggo .nl
     
  10. Verklaar dat eens iets technischer. Hoe blijft de smtp "hangen?"

    heb je hier al gekeken?
    wil je zeggen dat je een foutmelding krijgt bij het E-mail adres abuse@home.nl ? en zo ja, welke foutmelding krijg je dan?

    Omdat iemand binnen het @Home gebied aan het spammen is komen we bij Radar?

    Je zou kunnen opzeggen of een klachtbrief schrijven over de door jou aangehaalde punten. Maar als ik het goed lees is het enige punt dat je een probleem hebt met smtp?
    Wat heb je daar zelf al aan gedaan?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina