1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Hotmail.com blokkeerd @Home mailserver(?).

Discussie in 'Internet - Email' gestart door Mr_Parker, 15 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi,

    Ik probeerde gister avond een kennis van mij een mailtje te sturen. Zij heeft een hotmail.com account. zo goed als direct na verzenden geklikt te hebben in outlook kwam er een mailtje van hotmail.com dat de mail geblocked was omdat het IP adres van waar de mail gestuurd was te boek stond als abuse.
    Hierop heb ik het nog via webmail geprobeerd via verschillende @home accoutns, welke ook op verschillende adressen geregistreerd staan.
    Ook heb ik verschillende hotmail.com bezitters geprobeerd.
    Vandaag heb ik ook nog even geprobeerd via de computer op mijn werk via webmail naar hotmail.com te sturen, zelfde resultaat. Vanaf een niet @home accout werkt het gewoon. Het ligt dus niet aan een tik fout of zo van het adres waar het naartoe moet.
    Hebben anderen hier ook last van?

    Ik heb overigens al een bericht naar de klantenservice gestuurd.
     
  2. Zelfde probleem heb ik ook met het mailen naar een hotmail account. Zo te zien staan de mailservers van @home op een blacklist wegens spamming. Mail verstuurd naar postmaster@home.nl maar geen reactie tot nu toe.
     
  3. Ik heb ook nogaltijd geen bericht van de klantenservice.
    Zouden de berichten vandaag wel aankomen ivm de omschakeling naar Ziggo....

    Normaal had ik al vrij snel minimaal een bericht terug dat gepoogd zou worden mijn vraag / opmerking / klacht binnen 2 werkdagen te beantwoorden.
     
  4. Ik had een ander probleem:

    Iemand met een hotmail account heeft mij (en anderen) een mailtje gestuurd. Dit mailtje heb ik nooit ontvangen, terwijl ik (bij een ander) heb gezien dat mijn e-mailadres correct is ingetikt.

    Het zou natuurlijk kunnen dat het als spam tegengehouden is, daar ik het spamfilter op "streng" heb ingesteld. Maar ik heb van de afzender begrepen dat hij hier geen melding over heeft gehad.

    pvd
     
  5. Berichten die via een hotmail account naar mij toegestuurd worden ontvang ik wel gewoon. Daar heb ik geen probleem mee.
     
  6. hotmail bij @home

    even vraagje zijn deze klachten alleen bij gebruikers van @home die ook het beveiligings pakket gebruiken of zonder dit pakket van @home , aangezien ik dit probleem ook heb gehad tijdens het gebruik van de virusscan van @home en de spamfilter heb ik dit proggie er weer gelijk afgegooit en sinds dien geen last
     
  7. Ik heb nog nooit iets met het "beveiligings pakket" gedaan. Ook heb ik op dit moment geen virusscanner of zo actief op deze pc.
     
  8. Geen beveiligingspakket van @Home alleen McAfee virusscanner.
     
  9. Hier hetzelfde geen beveiligingspakket oid maar kan geen mail sturen naar *@hotmail.com
     
  10. Zojuist weer een test bericht gestuurd naar een @hotmail.com adres. En ja, het werkt nu weer.

    Leve Ziggo :wink:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina