1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Helpdesk, wat een ellende weer

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door BMWMaX, 15 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Normaal kon je de helpdesk op ieder tijdstip van de dag binnen 3 minuten aan de lijn krijgen. Nu dus geheel niet. Ik vrees nu al het ergste voor de toekomst. Het ziet er uit als een nieuw Soneratijdperk waarin we belanden.

    Is dit nu al voorbode voor wat ons te wachten staat ?
     
  2. Nee, ik weet zeker dat Ziggo beter zal zijn... Maargoed laat ze dat eerst maar gfaan bewijzen. Vind je niet?
     

  3. tis echt niet te geloven, het lijkt wel een forum voor depressieve mensen aan het worden.......
     
  4. van de Helpdesk word je ook depresief daarom bel ik daar al jaren niet meer heen.

    stelletje dombo's die daar achter de telefoon zitten!
     
  5. Misschien is teleurgesteld een beter woord :wink:
     
  6. dit is eigelijk altijd wel het geval aleen toen ik internet van @home nam deed dir het niet dus tog maar ff gebelt wat bleek mijn modem ston niet geregistreert maar dat hadden ze wel direct door en ze konden me ook zo vertellen welke code op welke stikker stonden en was het dus binnen een paar minuten opgelost dus als ze de helpdesk van @home nu ook bij ziggo hebben verwacht ik geen probleemen
     

  7. Ik ben het met je eens dat de kennis bij de helpdesk wel eens te wensen overlaat. Maar dat is bij veel helpdesks het geval. Goedkope krachten (meestal studenten) die wat bij willen verdienen en er voor zichzelf zitten, ze proberen vanuit een scherm problemen op te lossen.. Ik bel er ook nooit heen, simpel weg omdat ik nooit problemen heb.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 mei 2008

  8. Jah dat is ook het enige wat ik gehad heb, toendertijd met bellen kreeg ik een ander modem, was ook niet geregistreerd. 3 keer gebeld, volgens twee medewerkers lag het aan mn eigen aansluiting en de 3e keer had ik iemand die er meer verstand van had, ie heeft mn modem geregistreed en kon gelijk bellen en weer internetten. Verder nooit klantenservice nodig gehad.
     
  9. Sluit me daar helemaal bij aan.

    Al vanaf het begin (8 a 10 jaar precies weet ik het niet) van het kabel internet bij @home een account en ben nog steeds zeer tevreden.
     

  10. Kijk eindelijk iets positiefs! Dit forum kan wel een positief inpuls gebruiken! Want ook ik ben zéér tevreden over mijn kabelaanbieder!!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina