1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Excuses @Home na klachten over vervroegde incasso

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door mandersp, 14 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Die krijg je nog binnenkort .....
    Komt erop neer dat als je het niet in 1 keer kunt betalen, je een betalings-regeling kunt afspreken.
     
  2. Goed punt waarom worden de @homeklanten benadeeld in deze ????? Waarom is Casema en Multkabel niet aangepast ???
     
  3. Casema klanten betaalden al vooraf het abonnementsgeld dus die betalen niet dubbel.
    Multikabel klanten betaalden net als @Home ook achteraf, maar aan het eind van de maand. Die gaan dus ook dubbel betalen in mei, maar betalen pas eind van de maand en hebben dus de brief met aankondiging wel eerder gehad dan @Home. In verhouding betalen de Multikabel klanten dus nog meer vooruit. Bij @home scheelt het maar 1 week (als ze straks eind maand factureren bij vanaf juli). Bij Multikabel betaalt men dus echt een maand eerder, bij @home maar een week. (behalve in mei/juni)
     

  4. En hier sluit ik me helemaal bij aan.

    Gert.
     
  5. multikabel

    Zelf heb ik al jaren naar tevredenheid een Power abonnement bij Multikabel. Ik heb voldoende inkomen maar zie geen goede motivatie in de brief om de betaling vooraf te doen. Een fusie is op zichzelf voor mij geen goede reden. Het is cash-flow politiek, immers fusies kosten geld. Te denken valt alleen al aan al dat mooie briefpapier en de hoofdkantoren en directies die samen moeten gaan. Het overbodig (lees dubbele) personeel moet afgekocht worden of de pensionados mogen met een regeling er eerder uit. Ik klink wat pessimistich maar ik vind niet dat dit op de klant afgewenteld moet worden. Het is zoiets als de verpakkings-tax die door AH gewoon doorbereknd wordt aan klanten T.a.v. de service heb ik mijn bedenkingen. Ik heb nu eenmaal geen goede ervaring als instanties groter en logger worden. Vaak wordt de service naar klanten ook minder
    Ik heb mijn beklag gedaan over de voor-facturatie en aangegeven dat ik in de brief geen enkele goede reden teruglees . De help-desk moest een paar dagen wachten voordat ze mij via mail de reactie geven: Voor vragen en opmerkingen moet u telefoinisch contact opnemen met 072 enz.

    Beste Multikabel, (ik heb het toch over een internet provider?)
    Legt u mijn klacht gewoon op het stapeltje. Ik heb een klacht dus geen vraag of opmerking.
    Ik verwacht overigens niet dat het heel veel effect zal hebben of ik nu bel of mail. Vind iemand mij pessimistisch? reageren mag..........
     
  6. Pessimistisch? Absoluut niet, ik kan het alleen maar onderschrijven. Ik denk er exact zo over, we kunnen het best betalen, daar gaat het niet om, maar een duidelijke reden is mij ook niet bekend. Zoals ik al eerder schreef, je kunt ook je abonnement stoppen maar dan heb je niks meer, er is geen alternatief. Over Multikabel was ik dik en dik tevreden maar ben nu ook bang voor een veel te log bedrijf waarbij de klant niet meer telt als klant. Ik hoop dat ik het mis heb. Het wordt wellicht tijd voor concurrentie op de kabel.
     
  7. Ook ik kan het best wel betalen maar het is allemaal even de manier waarop het gaat….
    1. Ze maken misbruik van mijn automatische incasso die ik in vertrouwen heb afgegeven.
    2. Men wil over na 1 facturatie systeem, prima maar waarom moet je dan uitgerekend van de 3 bedrijven dat ene bedrijf nemen wat vooraf factureert? Dus gaat het inderdaad om de cashflow.

    Het is net zoals sweet zegt fusie kosten geld…Denk maar aan TNT andere huisstijl rood naar oranje maar wel de postzegel gelijk 1 eurocent duurder.

    In april heb ik mijn snelheid verhoogt en nergens op de pagina’s van wijzig gegevens staat dat dit € 20,- kost. Er wordt alleen over gerept dat dit 2x per jaar mag. Nu is er bij d e dubbele van factuur van mij ook nog die € 20,- afgeschreven en heb hierover geklaagd. Nu ben ik door de helpdesk verwezen naar de voorwaarden elders op de site en inderdaad daar staat het. Ik vind dit niet netjes.

    Gewoon al met al heb ik meer dan de buik vol @Home en ik heb dus mijn abonnement opgezegd en ga weer terug naar InternetPlusBellen van KPN wat ik voorheen probleemloos heb gehad. (Gelijk ook maar even IPTV erbij en ik ben klaar…..)
     
  8. Zonde van je Humax PVR dan...
     
  9. ....die na een jaar nog steeds buggy is:wink:
     
  10. Inderdaad kost snelheid aanpassen het belachelijke bedrag van € 20,-. Voor Ziggo niet meer dan een knopje omzetten.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina