1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Excuses @Home na klachten over vervroegde incasso

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door mandersp, 14 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Telefoontikken heb je altijd al achteraf betaald.
     
  2. ik dacht dat het duidelijk was, je betaald in juni toch voor de maand juli dus in juni betaal je ook.
     
  3. Jawel, maar als je het grafiekje bekijkt zie je dat @home in juli van begin van de maand naar eind van de maand gaat met incassodatum. Dus je betaalt begin juni en de volgende betaling is eind juli, dus ruim 6 weken later.
     
  4. o, dan is het duidelijk.:wink:
     
  5. Uiteraard, dat snap ik, want niemand weet hoeveel je in één termijn belt, maar waarom dan het abonnement vooruit betalen?
     
  6. abonnement mei juni

    Navraag hedenochtend bij het info nummer van @home was dat in de laatste week van juni het abonnementsgeld voor juli word afgeschreven.
    Dus elke einde van de maand innen voor de komende maand.
    Of heeft iemand inmiddels andere informatie van Ziggo/@home ontvangen?:shock:
     
  7. Neej, maar ze schrijven niks extra af, alleen een dubbele maand. Dus dat moest je toch al betalen. het enige is dat sommige klanten pas na de afschrijving de brief hebben ontvangen met uitleg, dat is niet zo netjes. Verder zie ik heel het probleem niet, zelfs al je het niet in een keer zou kunnen betalen zal ziggo hier soepel mee omgaan, omdat ze dit zelf ook wel inzien.
     

  8. omdat alles een maand opschuift omdat je nu vooraf gaat betalen natuurlijk!!!!!!!!!!! Alles klopt echt wel, wat denken jullie nou dat jullie opgelicht worden door ziggo?, komop zeg denk eerst even logisch na........
     
  9. Het probleem is toch heel simpel? In de maand mei wordt 2 maal afgeschreven terwijl dat normaal maar één keer gebeurd. Dan is dat in één maand toch dubbelop? Of ben ik nou de enige die dat ziet? :roll: Er zijn heel veel mensen die er écht moeite mee hebben, maar in een brief heb ik niks kunnen lezen van enige clementie..vandaar mijn reactie.
    Het heeft toch niks te maken met oplichten? Daar heeft niemand het over gehad.
     

  10. Neej ron je bent echt niet de enige die dat ziet, maar sommige mensen willen het gewoon niet zien. Ook als ze info krijgen van de kabelaanbieder, lezen sommige gebruikers het in een negative context, en lezen zelfs dingen die er niet staan!!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina