1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Brief @home/Ziggo (Nieuwe Info)

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door c0sm0s, 14 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. grappig... volgens de postcode check woon ik buiten het Ziggo gebied... terwijl ik toch echt gewoon tv en tv digitaal van @home heb.

    ein kleine fehler gemacht geloof ik...
     
  2. Geldt zo te zien ook voor heel noordholland (multikabel gebied), maar je ziet overal meldingen dat de site momenteel wordt opgebouwd en dat pagina's snel beschikbaar zullen komen. Dus we zullen nog maar even afwachten voor we gaan klagen hierover.

    De oude sites van @home/casema en multikabel linken nu door naar de nieuwe site, dus ik kan op dit moment ook niet meer bij mijn instellingen omdat die nog niet werken op de nieuwe site. Later nog maar eens proberen dan.
     
  3. Hey,

    ik zit in precies dezelfde situatie.. ben ook benieuwd of dat nu gelijk omgezet wordt naar een alles in 1 pakket of dat het allemaal los blijft..
    Heb ziggo iig al gelijk even een mailtje verstuurd.
     
  4. Inmiddels hebben we terugmelding gehad van ons officiële contact bij Ziggo:

    Dus geen Alles-in-1 pakketten in gebieden waar de Analoge TV van iemand anders komt.
     
  5. Ik zie op de site van Ziggo dat hier digibasis wordt bedoeld, dus dat misverstand is uit de wereld.

    Alleen blijft het vreemd dat ik een pakket heb met:
    - Digi extra
    - Internet Z2
    - Telefonie

    Kortom een pakket waarbij ik ook triple play heb (welliswaar met korting op telefonie) ik betaal geloof ik 45,=? Maar heb geen dubbele internetsnelheid. Hoe zit dit dan ???

    Daar komt nog bij dat mijn pakket niet eens terug te vinden is op de Ziggo-site (o.a. met de kortingen die ik krijg op telefonie!!!!)
     
  6. Je hebt geen analoge TV dus daarom is het geen 'alles-in-1' pakket volgens Ziggo en heb je dus alleen losse produkten straks...
     
  7. Volgens de postcodecheck kan ik nu wel het alles in 1 pakket bestellen, maar ze zijn nog zo druk bezig met de site dat dit wel een fout zal zijn.
    Hoop alleen dat het telefoonabonnement wel gratis blijft bij mijn internetabonnement, want anders zal ik er wel op achteruit gaan met de overgang naar Ziggo.
     
  8. wat zijn de kosten eigenlijk voor zo'n 2e smartcard?
    en moet je daar ook voor betalen als je 'm niet activeerd? (die oudere samsung decoder geeft af en toe problemen en als ik die kan vervangen door een gratis nieuwe decoder bij dat alles-in-1 abbo.).
     
  9. Bij Casema en @home moet je (nog) betalen voor alle abonnementen die je erop hebt, maar als je hem niet activeert, of er niet meer op hebt dan het digitaal basispakket (Z1) dan kost het volgens mij niets (vraag dat na bij de klantenservice).

    In de toekomst zou het net zo worden als in het verleden bij Multikabel: op tweede en derde smartcard in hetzelfde huis krijg je zelfde pakket als op eerste zonder extra bijdrage, behalve de toekomstige smartcardbijdrage van 15 euro per jaar. (wat je niet betaalt voor de eerste kaart als je een alles-in-1 pakket hebt)
     
  10. Ik zit ook in deze situatie. Ik heb even gebeld met dat 0900 nummer. Als je alle pakketten nu los hebt blijft dat zo. Je zult je dus actief (via het 0900 nummer) moeten aanmelden voor het alles-in-een-pakket.

    Je kunt i.p.v. een digitale ontvanger ook €99,- korting krijgen op een HD-ontvanger.

    pvd
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina