1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Brief @home/Ziggo (Nieuwe Info)

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door c0sm0s, 14 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. +Alice heeft een opzeging van 1 maand.
    Heb het al 1/2 jaar.
    Geen problemen.
    Ondanks dat ze nieuw zijn
     
  2. een opzeg termijn van een maand zegt me niet zoveel, als je tevreden bent over de de diensten die geleverd worden, zeg je over het algemeen toch tussentijds niet op. Veel plezier bij Alice!
     
  3. Das waar.
    Maar als je ergens een betere aanbieding ziet.
    Kun je wel niet weg :wink:
     
  4. Bij @Home zijn de snelheden (nog) niet aangepast. Bij @home zijn de snelheden als volgt:
    Z1 - 1600/500
    Z2 - 4000/1000
    Z3 - 12000/1500
    Z3i- 20000/2000

    Combinatiepakket Internet & telefonie - 256/128

    Alles-in-1 Plus - 4000/1000
    Alles-in-1 Extra - 12000/1500

    Ik ben benieuwd of dit met de komst van "ziggo" gaat veranderen, maar ik denk dat we als ex-athome klanten nog een aantal maanden geduld moeten hebben.

    pvd
     
  5. Z1 t/m Z3i zijn bij @home dus al gelijk. (20Mbit blijft bij Z3i bij @home en is bij MK ietsje sneller) Alleen de bundels moeten dus nog omhoog bij @home, maar wanneer dat gaat gebeuren zullen ze nog bekendmaken neem ik aan. Zal nog wel een aantal weken duren verwacht ik.
     
  6. Folder nog eens goed gelezen, Ik zit in het Cogas-gebied, ik kan dus geen alles in 1 pakket afsluiten???? Nu nog mooier!! Wordt ik door de komst van Ziggo gewoon benadeeld, aangezien ik er van uit ga dat dit pakket goedkoper is dan EN Cogas en de afzonderlijke pakketten van Ziggo!
     
  7. Het alles-in-1-pakket is maar iets voordeliger dan losse abonnementen. Aangezien het kabeltarief van Cogas lager ligt dat dat van Ziggo, zal het financieel (qua vaste kosten) nauwelijks voordeel geven. De andere voordelen (hogere snelheid, kosteloos onderling bellen) zijn echter wel zaken die we moeten missen...
     
  8. In mijn kennisenkring zijn veel mensen overgestap op @home. Ik zou dus zeker onderling gratis willen bellen. Ook de hogere snelheid zou me wel aanstaan. Ik vind het een schande dat ik een bepaald pakket opeens niet kan kiezen of wordt uitgesloten van een pakket. Ziggo is 1 bedrijf en moet iedere klant dezelfde mogelijkheden bieden en niet op voorhand mensen uitsluiten. Dat lijkt me een kernvoorwaarde.

    Anoniem/Ziggo: hoe wordt dit opgelost voor Cogasklanten ?
     
  9. Borderwolf, je moet niet direct zo van de hoogste toren blazen, waar maak je dat uit op dat je geen alles in een pakket kunt afsluiten? er staat in de folder alleen dat je de A N A L O G E televisiedienst bij cogas blijft afnemen. zoals ik eerder al aangaf, betaal je dus hoogstwaarschijnlijk maandelijks +- 15 euro aan cogas voor je kabelaansluiting. En dus kijk je anoloog naar het cogas zender aanbod, verder kun je alle diensten van Ziggo (blijven)afnemen, en dus ook de combipakketten.
    Wees blij dat je niet bij kabel noord zit die klanten moeten het zonder digitale tv van ziggo doen. Omdat Kabel Noord een eigen digitaal aanbod heeft in tv, maar dit was al zo.
    Je wordt nergens in uitgesloten en er hoeft dus niks opgelost te worden, ook niet in het cogas gebied.

    Als je het allemaal zo somber inziet en dwars zit, dan maak je toch gebruik van de wijziging in de voorwaarden, en zeg je de boel op.
    Maar dat doe je ook niet!
     
  10. als internet z3 hebt, betaal je geen abbokosten voor telefonie, neem dan 24 uur bellen voor 10 euro en je kunt tot 2000 minuten kostenloos bellen met alle vaste nummers in nederland dus ook met niet ziggo klanten........
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina