1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Brief @home/Ziggo (Nieuwe Info)

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door c0sm0s, 14 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Klopt, maar als je nu aan cogas betaald, hoef je niet van het slechtste uit te gaan. Ik denk dat we er uiteindelijk allemaal op vooruit gaan.......
     
  2. Maar klopt het nu omdat er een verandering is.
    Dat ik mijn contact gewoon kan opzeggen.
    Zit nog tot Novermber aan @home vast.
    Will daar gewoon zo snel mogekijk vanaf
     
  3. Het verwarrende is dat het Alles-in-1-pakket inclusief TV Basis is, wat dus niet af te nemen is voor Cogas klanten. Hierdoor twijfel ik of dit pakket beschikbaar is voor Cogas klanten (of bij onze collegaklanten van Multikabel in Edam/Volendam). Tot nu toe ben ik te lui geweest om de vraag zelf aan @H te stellen.
     

  4. In het algemeen geldt dat als een brijf wat in de algemene voorwaarden wijzigd waar de klant het niet mee eens is, dan kan het contract ontbonden worden. Hier geldt wel en minimum termijn voor (bijvoorbeeld een maand) Hier heeft ook @home al op gereageerd. Maar ben wel zeer benieuwd wat jou doet besluiten om de boel op te zeggen? bevalt je de nieuwe naam niet ofzo?:-P
     
  5. Daar zat ik ook aan te denken, daarom las ik de tekst in de folder ook zo dat het alleen mogelijk is om TV digitaal, internet en telefonie als aparte pakketten af te nemen.
     

  6. Als je alle diensten af kunt nemen kun je ook een alles in een pakket nemen. het staat er inderdaad wat raar. Maar in het @home, multikabel en casema gebied, betalen ''wij'' nu die 15 euro voor de kabelaansluiting aan 1 van die kabelaars, jullie kabelaansluiting blijft gewoon van cogas, alleen jullie kunnen gebruik maken van de ziggo diensten. omdat de kabelaansluiting van cgas blijft, kijk je straks alleen nog anoloog via cogas, voor de rst kun je gewoon genieten van de Ziggo pakketten en diensten.
     
  7. Natuurlijk heb ik verder gelezen dan het woord sarcasme.
    Maar ik denk dat je het zo moet zien: je bent niet, maar was geabonneerd bij een "oude" ISP met een paar honderd duizend abonnees en wij gaan met z'n alle naar een nieuwe toe, maar dan eentje met 3,2 miljoen abonnees.
    Morgen hoor je meer via de reclames denk ik en vrijdag zal er wel nog meer te horen/lezen zijn.
    En je hebt gelijk dat je via dit forum sneller geinformeerd wordt. Zie het antwoord van Cees maar.
    En er zal best wel meer informatie binnen druppelen.:)
     

  8. Toen ik nog thuis woonde had ik internet + telefoon bij @home op mijn naam staan.
    Toen ik op mij zelf ging wonen wou ik alleen internet mee nemen.
    Dat kregen ze niet voor elkaar.
    Dus nu betaal ik de combibudget van @home voor mijn ouders.
    Terwjl ik geen gebruik maak van internet
    Terwijl ik op mijn nieuw adres Alice heb.
    Wat mij zeer bevalt
     
  9. Ik heb ook goede hoop kingpin...... daarom zei ik al, als de kwaliteit van het oude @home blijft en zelfs beter wordt.......dan klopt mijn hartje vol verwachting.
    ..........
     

  10. Who the F**k is Alice? haha. Ziggo is een aanrader, maar als jij meer tevreden denkt te zijn met Alice, en dat is je goed recht, is dit inderdaad een makkelijke manier om snel en makkelijk onder je contract uit te komen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina