1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wijzigen algemene voorwaarden opzeggen mogelijk....

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Jan_Assen, 13 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.

  1. Euhm.. Volgens mijn kan je als als de algemene voorwaarden wijzingen je contract opzeggen. En wel ingaande op het moment van wijziging, kan je dan ook je contract als beeindigd beschouwen.

    Om je tijd te geven om op te zeggen is daarom ook wettelijk die minimaal 4 weken aangegeven die me n in acht moet nemen als de algemene voorwaarden wijzingen.

    Al ziggo dit wijzigt per 1-6 en je zegt op, dan kan je ook per 1-6 je contract als beeindigd beschouwen. Laat je niet belazeren door dat ziggo telaat de briefen stuurt, excuus briefjes er achteraan stuurt of aankomt met opzeg termijnen van 1 of meerdere maanden.
    Dit is algemeen consumenten recht !!!!!

    Misschien moet kassa radar of wie dan ook dit nogmaals duidelijk maken.
     
  2. gebeld naar ziggo

    want ik wil dus opzeggen,want ik kan niet van die kabel (tv)afkomen,omdat ik ook internet en telefonie bij hun afneem,en dus alles door de kabel naar binnenkomt.
    sinds februari heb ik digitenne,dus dat is de reden voor mij dat ik van die kabel tv afwil,heb geen zin om dubbel te betalen.
    was een hoop gekibbel tussen mij en voormalig casema,want ze wilde mij van alles en nog aansmeren om maar te zorgen dat ik klant bleef,had ik ook best willen doen,heb nooit problemen gehad met casema,maar als ik niet van n kabel kan afkomen,zonder daar dan ook mijn internet en telefoon te verliezen houdt het voor mij op,en moet ik dus op zoek naar een andere provider.
    dus vandaag gebeld met Ziggo..en jammer dat u weg wilt,ik kan u een ander pakket aanbieden en een gratis digitaal iets..en nog meer bla bla bla..ja mevrouw,dan zit u wel nog aan die kabel vast.zucht..hou dan maar.
    maargoed..eind juni ben ik dr vanaf.
    lang leve de gewijzigde algemene voorwaarden...ben ik dr eerder vanaf
     
  3. Opzeggen

    Omdat mijn abo omgezet wordt in alles in 1 pakket geldt 1 maand opzegtermijn, dus kan ik rustig aankijken hoe het gaat met Ziggo.

    Tot nu toe geen problemen met telefoon, tv of internet. Alleen even een storing in Skype wat later in de avond weer goed werkte.

    Als de overzetting en de facturering goed gaan hoort u mij tot nu toe niet klagen.

    Ik raad de mensen wel aan om altijd schriftelijk, aangetekend met ontvangstbevestiging een opzegging te versturen. Dit i.v.m. een 5 1/2 maand durende strijd met een andere provider waarbij ik conform hun voorwaarden opgezegd heb m.i.v. migratiedatum van de toenmalige prov naar de prov waarbij deze ingelijfd werd.

    Ik heb mijn lesje geleerd. De eerste brief de beste m.b.t. opzegging van wat dan ook gaat aangetekend met ontvangstbevestiging de deur uit om bewijs te hebben dat ik een brief gestuurd heb en dat deze ontvangen is door in dit geval een provider ( + kopie van brief voor mijn dossier)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina