1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wijzigen algemene voorwaarden opzeggen mogelijk....

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Jan_Assen, 13 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Wijzigingen van de algemene voorwaarden, opzeggen mogelijk....

    Radar krijgt de laatste tijd veel klachten over tv-, internet en telefoonprovider @Home. Dit bedrijf is recent samen gegaan met Multikabel en Casema. Ze hebben hierbij de algemene voorwaarden veranderd. Een belangrijke verandering is dat abonnees voortaan hun abonnementsgeld vooruit moeten betalen, terwijl dit eerst achteraf was.

    @Home heeft wel een brief gestuurd naar al haar klanten, maar die brief is veel te laat verstuurd. Daardoor werd er bij sommige klanten eerst het dubbele maandgeld afgeschreven, nog voordat ze de brief hadden gekregen.

    Overigens was die brief niet helemaal volledig. Want bij verandering van de Algemene Voorwaarden mogen mensen hun abonnement opzeggen. Maar dit stond niet in de brief. Provider @Home biedt haar excuses aan en stuurt een nieuwe brief met meer informatie en uitleg naar al haar abonnees. Verder mogen mensen tussentijds hun abonnement opzeggen en als abonnees door het dubbele maandgeld in de problemen komen, kunnen zij een betalingsregeling treffen.

    Bron: Tros Radar op internet en uitzending gemist


    Zojuist telefonisch contact gehad met @Home en daar is het volgende uitgekomen. Opzeggen kan met in achtneming van 1 maand opzegtermijn. Je wordt niet meer aan het jaarcontract gehouden mocht hier sprake van zijn. Ook al ben je nog maar 5 maanden lid.
     
  2. Zal wel niet zo'n vaart hebben dat opzeggen. Wel ideaal voor personen die toch niet zo tevreden waren over @home. Die kunnen nu makkelijk opzeggen.
     
  3. opzeggen


    voor mij wel een reden om voormalig casema nu de deur uit te schoppen..ben dr dan eindelijk van af
     

  4. Ik denk dat mensen die steen en been zeuren en roepen dat ze de boel nu ineens op willen zeggen, dat helemaal niet doen. De mensen die dat wel doen, willen alleen maar weg om goedkoper uit te kunnen zijn bij een ander. Ik vind het top! Alles van 1 aanbieder, makkelijk en goede kwaliteit! Dat is mij meer waard dan bij een ander een tientje (of meer) goedkoper uit te zijn!

    Ziggo, Simply the Best!!
     
  5. Ik heb gisteren mijn abonnement opgezegd en ben er per 1 juli 2008 vanaf.

    Inderdaad is het makkelijk alles van een aanbieder maar het is @Home nog nooit gelukt mijn tv-digitaal samen te voegen met mijn internet intensief + volop bellen. Maw de snelheid van de powerbundel zal ik dan ook wel niet krijgen.

    Reden van opzegging is uiteraard de misbruik die men heeft gemaakt van mijn automatische incasso.
     

  6. als ik nu maar weet dat ik het wel doet..en niet in het hokje hoort van mensen die steen en been klagen:)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 mei 2008
  7. Geachte.......
    Naar aanleiding van uw e-mail informeren wij u als volgt.
    Wij vinden het jammer dat u uw overeenkomst met Internet en Telefonie van @Home wilt bekindigen.


    De overeenkomst wordt, met inachtneming van vier weken opzegtermijn en een minimale contractduur van 1 jaar, beeindigd per 1 juli 2008. Voor de volledigheid informeren wij u dat u verantwoordelijk blijft voor de betaling van de abonnements- en gesprekskosten tot aan het einde van uw abonnement.

    Indien u gebruik wilt blijven maken van uw huidige telefoonnummer adviseren wij u contact op te nemen met uw toekomstige telefoonaanbieder en bij hen een verzoek in te dienen voor nummerportering. Bij achterwege blijven van een dergelijk verzoek vervalt uw huidige telefoonnummer vanaf de opzegdatum.
    Het kabelmodem hoeft u niet te retourneren

    De mail is onduidelijk want tot wanneer moet ik nu abonnemenstgeld betalen als je abonnee bent sinds 1-11-2007 (Dus geen jaar) In mijn beleving tot 1 juli 2008
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 mei 2008
  8. Zojuist telefonisch contact gehad met @Home en daar is het volgende uitgekomen. Opzeggen kan met in achtneming van 1 maand opzegtermijn. Je wordt niet meer aan het jaarcontract gehouden mocht hier sprake van zijn. Ook al ben je nog maar 5 maanden lid.

    Met dank aan topic starter.
     
  9. Dat ben ik zelf :roll: alleen het antwoord in de mail van @Home vind ik onduidelijk, niet in Jip & Janneke taal geschreven, omdat het jaar contract toch weer aangehaald word. Bij mij de angst dat ik door moet betalen terwijl ik geen product meer afneem....
     
  10. Wat is er niet duidelijk?

    - Het abonnement wordt beeindigd per 1 juli
    - Je moet tot de einddatum betalen.

    Dit gecombineerd: je betaalt tot 1 juli. Aangezien je net voor mei en juni betaald hebt (of zou moeten hebben...), hoef je hierna niet meer te betalen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina