1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Catch-all e-mail werkt niet meer

Discussie in 'Internet - Email' gestart door the diver, 9 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinds 5 mei jl. kan ik m´n e-mail niet meer ophalen via het catch-all-adres dat bij mijn door Multikabel gehoste website hoort.
    Het vreemde is, dat ik vanaf dat adres wel kan verzenden, maar dat e-mail naar dat adres (info@domeinnaam.nl) niet aankomt.

    De helpdesk kan mij niet verder helpen.
    Zijn er meer gebruikers met dit probleem ?
     
  2. Hi!

    Om welk domein gaat het en heb je de aanpassingen doorgevoerd van recentelijk? (eigendomein.multikabel.nl). Je kan me eventueel even mailen op raymond.dijkxhoorn@multikabel.nl

    Bye,
    Raymond.
     
  3. Hallo Raymond.
    Ik heb je een email met bijlage gezonden.
    Alvast dank voor de moeite :wink:
    vr.gr.
    Henri Wint
     
  4. Hi!

    Hebbus! Kijk even of je verder komt, pop server klopte in ieder geval niet.
    Zo niet kijken we even verder.

    Bye,
    Raymond.
     
  5. Raymond, geweldig !
    Het werkt weer.
    Moest wel nog even met m´n gebruikersnaam in windows mail goochelen, maar daarna kwam alle achterstallige mail bij me binnen !
    Een extra test leverde ook weer inkomende mail op.
    Hartelijk dank voor je hulp:grin:
    Gr. en pr. feestdagen
    Henri
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina