1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

X-Tra valt weer buiten de boot

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door irix, 8 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ken je hem nog,die sint die goeie lieve sint.
    Wacht nou nog maar even en we zullen zien wat Xtra gaat doen.
    Bij @home is docsis 3.0 ook al geregeld dus even afwachten nog.:cool::cool:
     
  2. Rectie van de lamlul

    En als je een reactie als "Ach, ach, ach, wat een ellende." geeft voeg je toch niets toe aan het onderwerp. Dan kun je beter niet reageren.[/quote]

    Inderdaad voegt dat niets toe aan het onderwerp, maar wel hoe je je moet uiten op dit forum.
    Opmerkingen en/of vragen m.b.t. jouw abonnement, verslag van het contact wat je had met de provider (heeft een ander ook wat aan), kun je altijd plaatsen. Als er nog geen nieuws is op dit gebied kun je jammer vinden.

    Maar wel een ramspoed je is overkomen, of je er van walgt en er 5 maanden van loopt te balen hoeven we niet te weten. Sterker nog, dat willen niet weten. Gal spuien moet je doen bij degene waarvan jij denkt die het heeft veroorzaakt.

    Wat ik van jou denk laat ik achterwege, want dat hoort ook op dit forum niet thuis.
     
  3. En ook hier weer constateer ik dat ipv creatief omgaan met evt. nieuwe gezichtspunten we elkaar in de haren vliegen. Niemand is gebaat bij het alsmaar moeten aanhoren van frustraties. Dat leidt alleen maar tot nog meer ergernis en roept weer nieuwe onplezierige reacties op.

    @Irix : Je melding over de reactie op je klacht naar Ziggo heeft toegevoegde waarde. Dat je dat aangrijpt en daarbij nogmaals blijk geeft van je ongenoegen is weliswaar begrijpelijk, maar het was bepaaldelijk niet de eerste keer dat je daar blijk van geeft.

    @Laguna : Met een dergelijke reactie op iemand die duidelijk is aangeslagen kan je natuurlijk rekenen op een weerwoord.
    @Irix : Wat dus ook prompt komt, maar schelden op dit forum zouden we achterwege laten.

    We kunnen Ziggo alleen maar proberen te overtuigen met argumenten een door kankeren verziekt forum helpt ons ieg niet verder. Een keertje je hart luchten is OK, maar blijf daarmee niet aan de gang.
    En voor degenen die zich ergeren aan medebezoekers, probeer er rekening mee te houden dat iemand soms al aardig op de kast kan zitten.
     

  4. ach, ach ,ach wat een zielige reaktie van een zielig ventje, gedult is een schine zaak.....:shock:
     
  5. Heel schin ja.


    @mods: Gooi hier maar een slotje op, het gaat nu al nergens meer over. Blijkbaar mag ik er niet zat van zijn dat klanten hoe langer hoe meer benadeeld worden als ze geen opgedrongen bundel willen.
     
  6. wat ik gewoon wil zeggen is dat mensen veel zeuren je hebt een abbo afgesloten daar veranderen ze niks dat is jammer voor je kunt best zeggen dat je ook graag een beetje meer snelheid wil maar doe dat dan niet op zo'n zeurderige/ klagerige manier ze downgraden je abbo niet dus er is niets om over te zeuren en wacht de gehele verandering van ziggo is en kijk dan pas of het je wat oplevert en niet al van te vooren beginnen met zeuren. maar inderdaat er is niet veel zinnigs meer dus er mach een slot op
     
  7. Ik betaal me al jaren scheel voor het duurste en snelste abonnement. Het duurste abonnement is nu niet meer het snelste. Gegronde klacht lijkt me.
     
  8. We wachten de nieuwe specs voor de produkten die eind volgende week vermoedelijk wel bekend zullen worden af en dan kan een nieuw onderwerp geopend worden als het nodig is....

    Om te voorkomen dat er al te verhitte discussies ontstaan met dit warme weer gaat dit topic nu op slot.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina