1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Domein en domein e-mail problemen.

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Penhoorn, 5 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Weet niet of dit de juiste topic is of had hij onder de topic E-MAIL moeten komen?

    Vanmorgen bij het opstarten van mijn e-mailprogramma wilde mijn domein e-mail niet binnenkomen. Gebruikersnaam en/of Wachtwoord waren opeens niet meer correct.:cry:
    Na het controleren van deze gegevens bleken deze toch correct te zijn ingevuld dus vermoedelijk een mailserver probleem.

    Kijken of ik via webmail deze mail kon controleren liep ook op niets uit. Dezelfde melding gebruikersnaam en/of wachtwoord niet correct.

    Toen ik ging controleren via de service-site van MK bleek opeens dat mijn hele domein opgeheven was :evil::roll::evil::roll:

    Toen ik na 15 minuten eindelijk een medewerkers van dat 0900 nummer aan de lijn kreeg bleek het 'wederom' een bekend probleem te zijn en waren de monteurs er mee bezig.

    Tot op heden blijf ik nog steeds de melding zien dat het domein nog steeds opgeheven is en de storingsmelding wordt nog steeds niet vermeld op de site van MK.

    Doen ze dit nu om nog meer geld te ontvangen?
    Als elke beller 15 minuten in de wacht staat is dat per beller €1,50

    We moeten weer erg veel geduld hebben bij MK.:lol:

    <<edit - 05-05-2008 13:49 uur>>
    Nu blijken zelfs mijn domein e-mailaccounts te zijn verdwenen !!!!
    Gaat wel heel erg ver !!!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 mei 2008
  2. Beste lezer,

    Naar het hoofd e-mail adres van het abbonement is hierover communicatie geweest. Een aantal maal. De mailserver naam voor klanten met een eigen domein naam is aangepast.

    Dit is : eigendomein.quicknet.nl

    Dus voor de mailbox die bij het domein hoort moet je dat het adres van de pop3 server maken.

    Domein is gewoon actief verder.

    Als ik op: http://www.familiekoomen.com/ kijk dan werkt die ook gewoon. Vermoedelijk heb je de communicatie niet gelezen die hierover opgestart is/was. Hopenlijk is hiermee je probleem opgelost.

    Bye,
    Raymond.
     
  3. @Raymond

    Ik zal er inderdaad overheen gelezen hebben. Sorry:oops:

    Waarom is dit dan niet bekend bij de medewerkers van de telefonische help/-service-desk en heb je mogelijk een link naar deze nieuwsbrief of kun je mij en hierdoor mogelijke andere lezers even op gang helpen.

    Ik heb het geprobeert met:

    familiekoomen.quicknet.nl
    www.familiekoomen.com.quicknet.nl
    pop.familiekoomen.com.quicknet.nl
    pop.familiekoomen.quicknet.nl
    familiekoomen.quicknet.nl
    pop.www.familiekoomen.com.quicknet.nl

    en andere

    het ww weet ik natuurlijk nog wel.
     
  4. 'aan de hand van' CeeS is het mij toch eindelijk gelukt.

    het woord eigendomein heb ik te letterlijk of te figuurlijk genomen.

    Dit waren de instellingen:
    server voor inkomende e-mail: pop.quicknet.nl
    uitgaande e-mail: smtp.quicknet.nl

    en dit moeten de instellingen worden voor diegene die nog problemen ondervinden:

    server voor inkomende e-mail: eigendomein.quicknet.nl
    uitgaande e-mail: smtp.quicknet.nl


    gebruikersnaam en wachtwoord zijn het e-mailadres en het door de gebruiker gebruikte (oude) wachtwoord.

    Suuk6 voor een ieder die er nog tegenaan loopt.
    Mijn mail loopt nu weer binnen.

    De in het eerdere bericht van Raymond genoemde e-mailberichten heb ik waarschijnlijk wel ontvangen maar over deze sectie heen gelezen.

    met digitale groet,

    Penhoorn
    aka Gerard
     
  5. Hi!

    Just... ok ,mooi dat het weer werkt, wellicht dat er andere zijn die er nu ook beter uitkomen.

    Bye,
    Raymond.
     
  6. Hier ook een probleem. De mail was mij ook al duidelijk, dat werkt.

    Echter, toegang tot m'n homepage lukt niet, ik heb ook een eigen domein.
    Probeer ik in te loggen via eigendomein.quicknet.nl, dan krijg ik de foutmelding dat ik niet kan verbinden. Neem ik ftp.quicknet.nl dan wordt die wel gevonden.

    En inloggen via de hoofdaccount, of met de gegevens van het hoofdaccount, lukt t/m de inlognaam, die is in beide gevallen correct, het echter wachtwoord niet. En ik weet zeker dat ik het goed wachtwoord gebruik. Ik krijg dan een 530, Login incorrect te zien.

    Bjorn
     
  7. Hi!

    De homepage van eigen domein staat toch op je hoofd account van QuickNet? Daar kun je gewoon naartoe FTPen toch? (Dus gewoon home.quicknet.nl) ?

    Daar inloggen met je hoofd account en voilla? Of had je dat al geprobeerd?

    Bye,
    Raymond.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 mei 2008
  8. Dat probeer ik ook, maar bijhet wachtwoord gaat het verkeerd, dan krijg ik de meldig 530 Login incorrect.

    Username is dus wel goed, gebruik hetzelfde wachtwoord als de mail.
    Ik praat dan dus over het hoofdaccount.

    Bjorn
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 mei 2008
  9. HOi,

    Na eindelijk de brief goed begrepen te hebben
    heb ik mijn emails weer kunnen binnenhalen
    echter, mijn webspace wil nog steeds niet lukken
    heb zowel direct als passief connectie geprobeerd
    maar beide geven geen soelaas
    het adres is op zich wel te zien www.pchia.com
    ben er nog niet over uit of ik nu mijn hoofd account pass moet gebruiken of die van de eigen domein, ( heb wel beide geprobeerd maar geen resultaat)
    Iemand, die mij hiermee kan helpen

    Gr Freshman

    PS let niet op datum van site is al oud, maar gebruik het als opslag van avatars :P
     
  10. Ik weet het niet zeker, want ik heb die koppeling van eigen-domein naar de homepage niet, maar is het niet gewoon je normale homepage die je bij Multikabel hebt die bereikbaar is via dat domein ??
    (ofwel zie je dezelfde pagina als je naar je normale homepage gaat ??)

    In dat geval moet je met ftp inloggen met je normale hoofdaccount-email-adres als username en het wachtwoord wat daarbij hoort. Dus net zoals je een standaard homepage zou uploaden.

    Probeer eens met je (oude) username van je hoofdaccount en je wachtwoord van je hoofdaccount. Als ik even snel probeer naar mijn gewone homepage te connecten krijg ik alleen met mijn oude username(zoiets als "mumuju30") verbinding en niet met mijn email-adres. Kan zijn dat ik iets fout doe maar probeer die combi eens ??
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina