1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

24 uur bellen @home is niet onbeperkt!

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door vinnie-terranova, 1 mei 2008.

?
  1. Nee waarom? 2000 minuten kom ik toch niet aan!

    6,7%
  2. Ja! ik loop met een headset en ik bel meer dan 2000 minuten per maand

    13,3%
  3. Maakt me niks uit! Maar adverteer niet met onbeperkt!

    66,7%
  4. Waar gaat dit over? Niks is onbeperkt!

    13,3%
Meerdere stemmen zijn toegestaan.
Niet open voor verdere reacties.
  1. http://www.ziggo.nl/producten/telefonie/vragen
    En dan bij de vraag. Wat houdt de extra abonnementsservice volopbellen altijd in? Daarin staat dat je dus altijd 2000 minuten per maand krijgt.

    Groeten Arnold.
     
  2. Formele bevestiging geen 2000 minuten belplafond.

    Wij hebben de formele bevestiging dat de 2000 minuten van de baan zijn inmiddels ontvangen. Ook in de FAQ's is dit aangepast.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina