1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

24 uur bellen @home is niet onbeperkt!

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door vinnie-terranova, 1 mei 2008.

?
  1. Nee waarom? 2000 minuten kom ik toch niet aan!

    6,7%
  2. Ja! ik loop met een headset en ik bel meer dan 2000 minuten per maand

    13,3%
  3. Maakt me niks uit! Maar adverteer niet met onbeperkt!

    66,7%
  4. Waar gaat dit over? Niks is onbeperkt!

    13,3%
Meerdere stemmen zijn toegestaan.
Niet open voor verdere reacties.
  1. tja.....
    niet onbeberk dus ook niet zeggen dat het zo is...
    maar aan de andere kant is dit natuurlijk wel eer een goede manier om misbruik tegen te gaan. een normaal persoon komt er toch niet aan dus een probleem is het niet maar ja een princiepe kweste is het inderdaad.
     
  2. staat inmiddels op de lijst, de 2000 minuten grens wordt vervangen door en gaat over in een fair use policy, straks onder ziggo wel gewoon onbeperkt bellen, mits je natuurlijk niet 24/7 de lijn bezet houdt
     
  3. Hmm dus niet onbeperkt
     

  4. Klopt maar niks is onbeperkt. Op je internetabbo zit ook een fair use policy. Dus als je geen misbruikt maakt van een geleverde dienst, hoor je daar echt niks van. maar de 2000 minuten, dat was een limiet en niet op fair use basis
     
  5. Niet alle providers hebben dat.
     

  6. Ik denk dat alle providers in de voorwaarden hebben staan, dat ze maatregelen kunnen nemen bij abnormaal gebruik of misbruik van een betreffende dienst die ze leveren.
     
  7. het bellen is weer fair use dus zeg maar het bellen is weer onbeperkt al maakt het wijnig verschil want niemant kwam aan de limiet alleen nu kunnen ze wel terecht zeggen dat het onbeperkt is
     

  8. Klopt helemaal!!
     
  9. Zit dit al een poosje mee te lezen en dan nu toch maar even reageren.
    Want op de site van Ziggo staat gewoon dat volopbellen een beperking heeft van 2000 minuten.
    Dus ja waarom vermeld de site van Ziggo dit nog steeds is mijn vraag dan.

    Groeten Arnold

    Trouwens heb al vernomen dat er nu al verschillende klachten naar programma's als tros rader enz. zijn gegaan en ook over dit en zo ook meer. Een goede start dus voor Ziggo
     
  10. Waar staat dat (link?), want ik kan dat niet vinden, ook niet in de voorwaarden en tijdens het laatste overleg wat de MGV vorige week met Ziggo had werd ook meegedeeld dat die 2000 minuten verlaten waren.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina