1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Snelle service Multikabel. Oplevering binnen 6 dagen!

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door meermeer, 29 apr 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Laatst poste ik hier een bericht(kan hem 1-2-3 niet vinden) waarin ik melde dat alle nieuwe aanvragen tot 13 mei in de wacht gaan totdat het nieuwe bestel systeem klaar is.

    Echter! VAndaag een aanvraag gedaan via internet. Contract getekend, en op de fax gezet. En ze konden het maandag!!!!! al installeren(heb met monteur genomen ivm oude wandcontactdoos en was toch gratis)

    Grappige was toen ik eerst belde, eergister dat ze zeiden nou een monteur duurt zoiezo 2 weken langer, dus denk aan 6 weken :D

    Kortom met 6 dagen heb ik interne+tv+telefoon(ben nieuwe abonnee met alles)

    Wel erh snel toch? Jeetje:)
     
  2. Welkom bij multikabel voor nieuwe klanten gaan ze door het vuur.
    Sorry hoor kan het niet laten:-P


     
  3. Ja wellicht. Maar las ook dat sommige dus wel lang moeten wachten...Acj ja afwachten maar...Maar je hebt wel gelijk. Nieuwe klanten worden vaak beter behandeld dan loyale klanten.
     
  4. tja nieuwe klanten worden met open armen ontvangen.

    en de bestaande klanten vallen overal buiten de boot
    mensen met een los abbo (alleen internet en tv) krijgen geen snelheidsverhoging en geen hdd recorder als ze overstappen op het powerbundel.
    echt jammer ik hoop dat t rechtgetrokken wordt later
     
  5. Hmja, het is toch maandelijks €85,- (X-tra en TV) wat we af moeten tikken, maar merk er naast de uitermate stabiele en storingsvrije lijn niets van.

    Ik weet ook gerust wel, dat ze leveren waarvoor we betalen, maar een extraatje alleen voor die kl*tebundels is wel erg selectief. Sommigen willen gewoon niet overstappen naar een bundel! En ik verdom het om me die optie op te laten dringen. We willen geen 'huistelefoon', we willen gewoon snel internet en tv.

    Ach ja...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 mei 2008
  6. Ok, vertel. Welke nieuwe klanten worden vaak "beter" behandeld dan "loyale":roll: klanten.
     
  7. Ik bedoel dus dat nieuwe abonnees meer voordelen hebben dan personen die reeds ergens abonnee zijn.

    Nu dus multikabel(in mijn voordeel dit keer)
    Maar andere bedrijven die ook deze ongelijkheid hebben

    Vodafone bijvoorbeeld. Heb je reeds een abo, en je gaat verlengen, krijg je een minder scherpe aanbieding dan wanneer je nieuw bent. Oplossing-->abo opzeggen-->prepaid-->weer abo nemen. Omslachtig maar scheelde veel geld:)

    Zelfde voor tijdschriften abonnement etc etc

    okay back to topic
     
  8. In mijn geval zou dat juist veel geld gaan kosten (pre-paid)... Je kan ook gewoon geen toestelletje nemen en een sim-only nemen. Verdien je nog sneller iets terug. Maar goed, zoals je al zei: ontopic :D
     
  9. 2 dagen prepaid overleef ik wel :D

    okee nu terug ;-)
     
  10. Afgelopen dinsdag aangesloten en het werkt goed! Nu nog wachten op de HDD recorder
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina