1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Telefonie Storing

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door Adejong, 28 apr 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Je geeft zelf aan dat het weer werkt, wat moet je dan nog testen??

    Ben blij dat ze niet om niks die dingen uitreiken, zonde van het geld!

    Neemt niet weg dat als je afhankelijk bent van de telefoon zo een storing natuurlijk bijzonder pijnlijk is!:roll:

    Die tekst van het particulier aangesloten zijn, is die van klachtenmanagement, of is die van de klantenservicemedewerker die je hebt gesproken aan de telefoon?
    In het laatste geval zou ik nog een poging wagen richting klachten, wie weet kunnen zij nog iets betekenen hierin. Als je kijkt naar wat er allemaal al voorbij is gekomen op het mgv forum zijn ze meestal best coulant in die dingen namelijk.
     
  2. We hebben diverse storingen gehad, van heel erge ruis tot gewoon geen verbinding etc.
    Hiervan de klantenservice op de hoogte gesteld en alles was inorde :evil: dus het moest aan onze telefoon liggen :roll: vreemd altijd goed gewerkt bij KPN en ook bij MK.

    Dus toen zou de klantenservice ons een test telefoon sturen (weet niet eens wat dat is) om diverse dingen te kunnen kontroleren, maar we moeten die test foon nog krijgen.......

    Okay die storing hadden we gemeld en ook in de ochtend om 3.00uur nog steeds geen telefoon :evil: en ze waren bezig werd verteld door storingsdienst.
    De zelfde dag ook nog geen telefoon en pas de volgende dag werkte het weer maar wel met erg veel ruis etc.

    Dus weer gebeld en ook gevraagd mbt ongemak etc. hun antwoord was ja, iedereen heeft er last van! Ik nou enne dit kan eigenlijk niet zo lang hoor etc.

    Dus toen vroeg ik kan ik een klacht indienen mbt onkosten etc. nee kon niet want het is particuliere aansluiting.....

    Ze weten dat je afhankelijk bent van die vaste aansluiting en ook dat je niet 1,2,3 naar een ander kunt en daar zit de kneep :evil:, je moet dan bij de nieuwe weer aansluitkosten etc. betalen en dan minimaal zolang blijven en ga maar door.

    Nou ja waarvoor betaal je dan :lol:.

    Maar ik ga toch een brief opstellen en leg het voor is gewoon van de zotte, zoveel ongemakken en dan niks daarvoor terug geen compensatie niks...........
     
  3. Dit antwoord wat hier op is gegeven is 100% zeker niet waar, inderdaad gewoon je brief sturen!
     
  4. Volgens mij hebben we hier in Lemmer een telefonie storing. Er is geen kiessignaal. Bellen en gebeld worden is onmogelijk. Ik ben niet de enige, ook andere aansluitingen in de wijk hebben geen signaal.

    Melding op de @home/ziggo-site.... GEEN STORING BEKEND.
     
  5. Is deze storing - en ook van de andere aansluitingen - gemeld bij de Helpdesk?
    Inderdaad staat er op het storingoverzicht: geen storing bekend.
     
  6. Als aanvulling: Medewerkers zullen geen toezeggingen doen voor eventuele compensatie van gemaakt kosten. In een brief naar de afdeling klachten kunt u aangeven dat er kosten gemaakt zijn. Deze afdeling bekijkt of en hoeveel compensatie er gegeven wordt.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 mei 2008
  7. Via het storingen-formulier op de website (ik kan namelijk niet bellen...)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina