1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Telefonie Storing

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door Adejong, 28 apr 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. LEVE VOIP! :mrgreen: Kan nog gewoon bellen hier (Schagen).
     
  2. Ik kan wel bellen. Maar als anderen mij bellen, krijgen zij de bezettoon.
     
  3. Vandaag voor het eerst ook melding hiervan op de service(?????) desk van MK, terwijl het gisteren al bij Casema vermeld was. Bij Casema, waar wij als MK-ers dus ook telefonisch gebruik van maken, geeft men als tijdstip van oplossen, vanmiddag om 17:00 uur.
    MK zegt alleen dat het probleem bekend is. Ja...dat lijkt mij &*%$#@^& ook wel......

    Net weer even gekeken, en nu is er ook een melding gemaakt, van wanneer men verwacht dat de problemen opgelost zijn.

    Wel makkelijk voor mij. Ik wordt 's morgens tussen 8 en 9 uur altijd gebeld of ik als oproepkracht kan komen werken. Beetje lastig nu, en....inkomens derving. Heb ook geen mobiele telefoon tot mijn beschikking.
     
  4. Heb ook inderdaad las van de telefoon storing in BKF, hoewel ik er nog geen last van heb gehad door mijn voip fallback lijn..
     
  5. Wij kunnen ook zelf wel bellen, maar gebeld worden gaat helaas niet.
     
  6. Uitbellen gaat goed, zolang je niet met iemand uit het Casema gebied (als degene daarop geabonneerd is...) wilt bellen. En tegenwoordig weet je dat niet meer, met al die verschillende aanbieders van telefonie. (als 't werkt....)
     
  7. Ik ben gebeld, dus bij mij werkt het weer.:lol:
     
  8. Ja, ik kan ook weer naar huis bellen! :)
     
  9. Multikabel service desk: De Multikabel Technici hebben het probleem verholpen
    -----------------------------------------------------------------------
    Casema service desk: De eerder gemelde telefonieverstoring in het gehele Casemagebied is inmiddels verholpen.
    Onze excuses voor het ongemak.


    ....????

    Maar goed...het werkt weer, en ook de nummermelding is weer in orde, terwijl MK maar bleef volhouden dat het aan mijn toestel moest liggen.
     
  10. Wij hebben ook die storing meegemaakt in multikabelgebied, niemand die ons iets melde van MK, hadden ze ook via de e-mail als bulk kunnen doen!

    Wij merken het plots dat het zo rustig was :x en ja dan is het al te laat en MK was druk bezig het op te lossen.

    Okay de storing heeft dik 2dagen geduurd, was een aanfluiting, zou niet mogen :oops:, mijn vrouw moet haar geld verdienen met de telefoon (moet via een vaste lijn) en zij heeft door deze storing ruim 200Euro verloren :evil:.

    Van MK niks geen excusses en klacht heeft geen zin want we zijn particulier aangesloten!!!! onzin.

    Bij KPN nog nooit een storing gehad en MK heeft vrij veel storingen, geven ze alleen niet toe.......... Ligt altijd bij ons en dan met name aan de telefoon ? haha deze foon heeft bij KPN nooit enige storing veroorzaakt en ook niet bij MK, ze moeten toch een reden geven!

    Vreemde is wel dat na de melding het wel beter is of gaat?

    We zouden van MK een test-telefoon krijgen, moeten we nog krijgen :shock:.

    Lang Leve de fusie.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina