1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Telefonie Storing

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door Adejong, 28 apr 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Voor de mensen die er nog niet achter zijn...
    Geld echter hier ook voor Multikabel! Maar bij Multikabel op de website natuurlijk niets over te vinden...
     
  2. Klopt. omdat er in het MK gebied geen storing is
     
  3. Hier kan ik momenteel echt niet bellen!
    En ik zit echt in het MK gebied hoor :) Ik weet wel dat de telefonie sinds kort via het Casema netwerk gaat. Maar dan nog , Ik ben een klant van Multikabel, en vind eigenlijk dat ze dit soort dingen gewoon horen te vermelden op hun website.
     
  4. Idem. ik kan hier ook niet uitbellen (na kiezen lijn dood) of worden gebeld (Dit nummer is momenteel niet bereikbaar)
     
  5. Probleem is wel bekend bij Multikabel, als je de Klantenservice belt krijg je een "bandje" te horen over het probleem.

    Ze werken hard aan een oplossing :p
     
  6. Bij mij in Bovenkarspel speelt dit probleem al enkele dagen.
    Soms niet kunnen uitbellen, en inkomende gesprekken vaker niet bereikbaar (netwerk bezet bij mobiel bellen) Maar Multikabel laat niets van zich horen.
    Het wordt steeds slechter met de service.....
     
  7. mmm, Moet dan regio afhankelijk zijn.
     
  8. Lijkt hier inmiddels opgelost te zijn.
     
  9. Nou, dan zijn ze Bovenkarspel zeker vergeten. Multikabel mobiel (via KPN) geeft niet thuis als ik naar huis wil bellen, (Netwerk bezet) en vanuit het Casema gebied (omgeving Utrecht) ben ik ook niet bereikbaar op de vaste lijn. Ik kan wel naar het Casema gebied bellen, maar soms duurt de opbouw van de verbinding erg lang.

    Wat een verbetering he, dat samengaan met @Home en Casema.
     
  10. Zeg dat...... :cry:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina