1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Abonnementskosten een maand vooruit?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door TomH, 25 apr 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Heeft iemand op AtHome al gekeken of er iets meer staat over de facturering (per 1 mei zou dat) en dan uiteraard op de persoonlijke pagina's want daar kom ik als Multikabbelaar natuurlijk niet in.
     
  2. Die is nog niet bijgewerkt, meestal gebeurt dat op de zelfde dag als wanneer het bedrag van je rekening wordt geschreven.
     
  3. Op de site die Ziggo in het leven heeft geroepen om meer informatie te geven over de fusie ( http://www.naar1bedrijf.nl ) staat ook iets over de facturen en datum van innen van de factuur. Zie hier.

    Er staat o.a. :
     
  4. Dat klopt niet helemaal: Als je op 6 mei betaalt, heb je al een week gekeken en dat gedeelte is dus eigenlijk achteraf en de rest van de maand vooraf.
    Nu ga je eind mei nog een keer betalen, maar dan voor de maand juni, dat is dus geheel en al vooraf. Dus het bedrag wordt niet 2x tegelijk afgeschreven.
    Dat lijkt me niet iest om je over op te winden.
    Zoals ik al schreef, (de meeste) bedrijven doen het niet voor niets, er zijn veel wanbetalers tegenwoordig.
     
  5. Deze info hebben we tenminste iets aan. In dat geval heb ik er dus geen problemen mee.
     


  6. nou hier in tilburg wel hoor 28 april een brief gehad
     
  7. Zojuist in de bus ontvangen dagtekening 25 april ontvangen 2 mei!!!:evil:
    Komt bij dat volgens de meeste bij ziggo aangesloten bedrijven achteraf betalen....nu wordt het omgedraaid ipv 1 bedrijf op achteraf te zetten gaan we nu met z'n allen naar vooraf....en voor degene die de € 60,- extra niet kunnen missen is het zuur maar gelukkig mei maand vakantiegeld maand dus dat is weer netjes :-P
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 mei 2008
  8. Kan gebeuren hè, met die feestdagen ertussen... Zal wel in batches aangeboden en verstuurd worden.

    Maar zo kunnen we op alle slakken zout strooien...
     
  9. Ik begrijp alle ophef niet helemaal, hoezo je betaald voor 13 maanden? Als ik in de toekomst vertrek bij @home (als er hier televisie over glasvezel wordt geleverd) betaal ik dan nog steeds die maand teveel... Maar stel ik vertrek bij @home in december, dan heb ik al betaald voor de maand januari. Dan betekend het dat je geld terug krijgt, of dat ze gewoon de laatste maand geen geld meer afschrijven, betaal je alsnog niks dubbel. Je hebt immers in november al betaald voor december, maar voor januari hoef je dan niet meer te betalen, dat geld kunnen ze dan niet afschrijven. Ik zie het probleem niet.
     
  10. Tsja, er zijn een paar die zich zo enorm druk kunnen maken, maar ja, als ze dan een brief krijgen met duidelijke 'Jip en Janneke taal' is het weer stil... :lol: Met andere woorden, zo hoog van de toren blaten voordat er duidelijkheid is... Hoe heet zoiets ook alweer? :wink:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina