1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Abonnementskosten een maand vooruit?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door TomH, 25 apr 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Al je er niet mee akkoord gaat moet je je abonnement beeindigen. Op dit forum erover klagen helpt echt niet.
     
  2. Aan dit soort dooddoeners hebben we dus niks. Dit forum is juist bedoeld om de stem van de gebruikers te laten horen.
     
  3. dat was mijn stem. Je bereikt hier echt niets mee geloof me maar.
     
  4. Als we een forum hadden om maar stil te zitten en ja te knikken dan kunnen we dit forum wel opdoeken. Dus kom niet met dooddoeners wanneer mensen met terechte kritiek op @home komen. Daar schiet niemand iets mee op.
     
  5. of het nu terrecht is of niet, @home heeft deze beslissing genomen en gaat dit echt niet veranderen.
    Ik snap het probleem van jou zowiezo niet, je betaald in mei voor de maand mei en juni nou en? dat is maar eenmalig. Ik heb in april voor de maand april betaald en nu ga ik dus eenmalig voor 2 maanden betalen(voor de maand mei en juni). Dit zal mischien eind mei pas gebeuren zo niet zit ik er ook niet mee, ik betaal niks teveel.
    Als je nu in april ook de maand mei zou hebben betaald zou het een heel ander verhaal zijn maar je weet toch wel dat dit niet het geval is.

    Enige waar je je terrecht boos over kunt maken is dat je hierover nog geen brief hebt ontvangen van @home maar kan ook aan TNT post liggen, mischien kwijtgeraakt.

    Maar goed ga maar door met klagen mischien gebeurd er een wonder:roll:
     
  6. Twigger,

    Als we allemaal zo lam reageren als jouw dan komt er nooit een sterke gebruikersgroep die voor zijn rechten opkomt.

    Wat @home doet is gewoon 13x het abogeld afschrijven dit jaar ipv 12. Het verhaal vooruit of achteraf nog daargelaten.

    Daarnaast betalen we straks twee maand vooruit voor niet geleverde diensten.

    Laatste is dat ik officieel niet op de hoogte ben gebracht en het te veel in rekening gebrachte sowieso ga storneren. @home haalt immers ten onrechte te veel van mijn bankrekening.

    Daarnaast heb ik @home nooit gemachtigd om twee maanden tegelijk te incasseren maar strekt mijn machtiging slechts tot het incasseren van het abo-geld 1 maand vooruit, dat kan @home zonder mijn toestemming niet eenzijdig wijzigen, zelfs niet al stond/staat dit in hun algemene voorwaarden (dit is in strijd met het consumentenrecht!)
     
  7. sommige mensen zouden in de problemen kunnen komen door dit ook al is het éénmalig. Volgens de brief zou het bedrag van 2 maanden in 1x geincasseerd worden, ik heb er geen problemen mee maar anderen misschien wel en dat begrijpen ze bij @home waarschijnlijk niet. Waarom niet in 2x
     
  8. oops mijn vrouw zegt net dat het idd 13 maanden zijn:oops: maar kan met opzegtermijn te maken hebben. Ik weet het anders ook niet. Ik kan me niet voorstellen dat je zonder reden dubbel moet gaan betalen. Zal zich ergens wel weer rechttrekken.

    Ik ga me er iig nu niet druk over maken. Het leven is al zo kort.:wink:
     
  9. In zoverre dat Ziggo zich echt wel eens achter de oren mag krabben en zich af moet vragen of de informatieverstrekking wel zo adequaat is. We blijven er maar op doorhameren.
    Ik ben bang dat het over te veel schijven loopt. Informatie op de 3 respectievelijke websites en een brief aan klanten, die niet alle klanten gelijktijdig bereikt.
    Met een aan de klant gerichte brief mag je verwachten dat de situatie voor de persoon in kwestie wordt uiteengezet. Echter met zo'n standaard brief, vraag je je af, da's mooi, maar wat betekend dat nu voor mij? Blader je naar de websites dan roept dat alleen maar nog meer vragen op. Een statement als "Aan het begin van de maand voor de volgende maand vooruit betalen" helpt dan ook niet echt.
    Kortom voer voor speculatie te over. Het is zaak om zo snel mogelijk duidelijkheid te verkrijgen. Dat mensen verschillend reageren moge duidelijk zijn. Dat de ene gelijk volschiet en de ander zich minder druk maakt is ook te begrijpen.
    Indien in een discussie veel (liefst verschillende) reacties komen dan heeft dat wel degelijk toegevoegde waarde. Een eindeloos herhalen van dezelfde stelling draagt daar niet zozeer aan bij en roept ergernis op met het risico dat er op personen gaat worden gespeeld. Dus daar mee kappen svp. Als we Ziggo willen bereiken dan helpt dat ons niet veel verder.
     
  10. Ik ben er al op teruggekomen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina