1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Abonnementskosten een maand vooruit?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door TomH, 25 apr 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. De klanten van @home hebben nog niet eens een officiele aankondiging gehad per brief, dus zijn ze helemaal niet gerechtigd twee keer af te schrijven!!!! Dit soort dingen ben je verplicht ruim van te voren te melden!
     
  2. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.675
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Ikzelf en diverse andere kennissen hier hebben ook nog geen brief over deze kwestie van Multikabel gehad.
     
  3. Dan niet allemaal. Als je een aantal berichten terugleest dan vind je in mijn bericht een quote van een @home gebruiker op het trosradar forum.

    Gelezen op het forum van Radar.


    Citaat:
    Geplaatst op 26 Apr 2008 12:16 door MacGinger Ook ik heb vandaag deze brief ontvangen. Ik heb meteen de klantenservice gebeld en kreeg de mededeling dat er volgens hen niets aan te doen is, omdat Multikabel en Casema vooraf betaling wensen. Ik kan me voorstellen dat dit beleid is, echter dan is de optie dat ik de laatste week van mei een factuur voor juni ontvang en niet de eerste week. Als men de laatste week van de maand factureert dan is er nog steeds vooruitbetaling. Maar ja, dat zal wel teveel kosten met zich mee brengen, dus hoppa meteen maar twee maanden op een factuur.
    Ik vraag me echt af, of dit zo maar kan. Ik overweeg nu dus ook om mijn internet abonnement op te zeggen.
     
  4. Als ik heel diep graaf is dit volgens mij in een ver verleden ook zo gegaan bij casema.
    Je zult deze constructie van vooruit betalen , zo ver ik heb kunnen kijken, bij elke provider aantreffen.
     
  5. Een constructie waarbij je twee maanden op de pof betaald !!! Dat is bij geen enkele provider het geval. Bij KPN betaals je maximaal 1 maand vooruit AAN HET EINDE VAN DE MAAND!!

    Bij @home moet ik NU AAN HET BEGIN VAN DE MAAND TWEE MAANDEN voruit betalen. Dat is nergens zo, en dit kan zondermeer niet zonder een TIJDIGE vooraankondiging.
     
  6. Ik heb die brief afgelopen zaterdag 26 april ontvangen van @home.
     
  7. Nee, je betaalt voortaan in plaats van 1 maand achteraf nu 1 maand vooruit.
    Dat houdt in dat je eenmalig voor twee maanden moet betalen, die van een maand achteraf en die van een maand vooruit. Zo moeilijk is het toch niet het te begrijpen?
    Ik meen me in het verre verleden herinneren, toen Casema dit invoerde, we eemalig op bv. 25, 10 en 25 van een maand betaald hebben.
    Maar troost je, er zijn bijna geen bedrijven meer die nog achteraf geld gaan innen. Wijs geworden i.v.m. wanbetalers.
     
  8. Dit is dus onjuist. Ik heb nooit achteraf betaald. Ik weet niet hoe je daar bij komt. Ik heb vanaf dat mijn abo's in zijn gegaan altijd vooraf betaald aan het begin van de maand voor die betreffende maand. Ik zou nu dus twee maand vooruit moeten gaan betalen en dat ga ik dus niet doen.

    Het is dus niet IN PLAATS VAN ACHTERAF. NEE HET IS NU TWEE KEER VOORUIT!!!! Zo moeilijk is mijn verhaal toch niet te begrijpen??? Wanneer ik op ca 6 mei VOOR DE MAAND MEI betaal dan betaal ik de gehele maand VOORUIT. Nu wil men op 6 mei DUBBELE KOSTEN afschrijven!!!! DUS TWEE MAANDEN VOORUIT !!! Daar ga ik niet mee akkoord, te meer ik geen brief hierover heb gehad en dit dus op een veel te korte termijn bericht officieel bericht wordt.

    En waarom we moeilijk doen ?? Ziggo pakt een maand extra abo-geld dit jaar, en meer is er niet van.
     
  9. Maar wat wil je er tegen doen, ik ben er ook niet blij mee maar volgens mij kan je er weinig aan doen, je abonnement opzeggen dat is voor mij géén optie
     
  10. Ik denk dat je eerst even moet afwachten wat er nu werkelijk gaat gebeuren, want er staat nergens (tenminste ik kan het niet vinden) dat op 6 mei ook het abbonnement voor juni betaald moet worden. Er staat op de site van @home dat aan het begin van de maand op hun site bekeken kan worden op welke datum de afboeking plaats zal vinden. Misschien is dat wel (net als nu bij Multikabel) aan het einde van de maand. Het zou dus kunnen dat je eind mei voor juni gaat betalen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina