1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Abonnementskosten een maand vooruit?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door TomH, 25 apr 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Nee je betaald straks TWEE maanden vooraf. Maw je financiert @home of MUltikabel voor. En dat ga ik dus niet doen. Ik zal op zeker de boel storneren als ze dat gaan flikken.

    Men geeft zelf aan dat maar EEN maand vooraf betaald hoeft te worden IPV ACHTERAF!

    Overigens is dit wel degelijk stelen! Je betaald immers nu 13 maanden dit jaar ipv 12. Volgens jaar betaal je er geen 11 maar 12. Maw oplichting!
     
  2. Re: Voordeel fusie Mk, Casema, @Home

    Uhhh,

    Ik lees er hier vaker dat mensen de voordelen van een fusie niet zien, met Mk, Casema, @Home nou er is zeker 1 groot voordeel

    -Ik heb via bronnen gehoord dat als je een power bundel hebt bij MK de snellheid van je kabel-internet wordt verhoogd ik dacht naar 22 het scheeld niet veel maar zoals jullie weten vooral met de snelheid van internet is het wel lekker als het wat sneller gaat:P

    -Wat dacht je van: alle producten die de kabellaars aanbieden ze het beste er uit kunnen zoeken

    -Meer banen

    -Ook hoor ik veel nagatieve dingen over MK enz...Mijn ervaring is TOP ik heb eens een probleem gehad met de decoder, ik had hem net een paar dagen ineens deed hij het niet meer, ik de helpdesk gebeld en had binnen 2 dagen een nieuwe terwijl die dingen toch al gauw 300 euro kosten moet je nagaan als op een dag 10 mensen bellen dat hun decoder stuk is, sturen ze allemaal niet nieuwe = 300 x 10= is????? juist 3000 euro!! Als dat geen service is.....de meeste aanbieders laten een monteur komen meestal duurt dat zeker een week en heb jij GEEN Digitale Televisie ( DTV ) nU is het veel sneller opgelost
     
  3. Tsjonge jonge, denk eens goed na.

    Je gaat je maandje MEI 2 weken eerder betalen (dan normaal) en JUNI 6 weken eerder (1 maand vooruit en 2 weken eerder dan gebruikelijk)... Het enige verschil is... er zit maar 2 weken tussen APRIL en MEI.

    Wat loopt men nou te zeiken zeg... ga gewoon weg als je het er niet mee eens bent :D Voorwaarden wijzigen en dan mag je het contract ontbinden. Allemaal grootspraak, maar iedereen blijft :D

    Wedden...?
     
  4. Bla bla, je weet precies wat je aan moet halen. Trouwens, je bent vergeten de 'lachsmiley' mee te kopiëren. Zal 'm even voor je plaatsen John.

    Zelfde als in de politiek, daar draait men ook om de feiten heen en haalt men de minder belangrijke dingen naar voren. Reageer op het inhoudelijke dan 'mijnheer' John...

    Feit blijft: 'niet mee eens, dan ga je toch...?' Want eerlijk is eerlijk: er zit wat nutteloos 'gezeik' tussen hoor. Allemaal dreigementen van: 'ik ga weg' en 'ik betaal niet'.
    Grote onzin natuurlijk, want van de 10 'dreigers', gaat er op zijn hoogst maar 1 daadwerkelijk weg en die is zo slim om hier niets over te zeggen... :wink:
     
  5. Mensen, even tussendoor zonder inhoudelijk ergens op in te gaan:
    houd de discussie leuk en vlieg elkaar niet in de haren :wink:

    Graag met argumenten reageren en niet persoonlijk worden, want dan gaat het uit de hand lopen en da's niet nodig.
     
  6. Helemaal mee eens.

    Ik hoor bovendien dat ik twee weekjes eerder betaal dan normaal ???????????????????????? Ik betaal ALTIJD al aan het begin van de maand. Dus een maand vooruit. ik ben dus niet van plan nu twee maanden vooruit te betalen. Dat heeft JUIST te maken met het tijdstip waarop ik NU al mijn abo-geld betaal!

    Ik weiger iets twee maanden van te voren te betalen, waartegenover geen diensten zijn geleverd.
     
  7. Ik denk dat dit ook niet voor @home gebied geld Bor maar enkel voor Multikabel
     
  8. ik had ook gebeld naar @home maar ik zei we moeten nu 2 maanden betalen
    vooruit in plaats van 1
    voorbeeld:
    ik betaal 1 april 60 euro,s voor de maand april 1 t/m 30
    nu moet ik op 1 mei 120 euro,s betalen voor mei - juni
    in mijn inzicht betaal ik dan 2 maanden vooruit en niet 1 maand

    of zie ik het verkeert

    groewtjes hugo2
     
  9. Dat hangt er vanaf wanneer ze het geld gaan afschrijven van je rekening. Bij "ons" in Multikabel gebied was dat altijd aan het einde van de maand (rond de 25e) en wij betaalden dan het abbonnement van dezelfde maand, die dus al bijna afgelopen was. Op die dag gaan wij nu dus alvast het bedrag van de maand die nog moet beginnen (na een week) betalen.

    Echter op de website van @Home staat genoemd dat je aan het begin van de maand op hun site kunt vinden op welke datum het bedrag zal worden afgeschreven, dus ik ga er dan vanuit dat dit in de toekomst niet meer op de 1e van de maand zal zijn, want anders heeft die mededeling geen zin meer. Misschien gaan "jullie" straks op de zelfde datum als de Multikabel en Casema klanten betalen en wordt dat ook eind van de maand. Helaas is daarover niets te vinden op dit moment. Maar misschien morgen wel want dan is het tenslotte begin mei en als ze dit in mei willen invoeren en je normaal per 1 mei betaalde moet dit op te zoeken zijn....:?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina