1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Abonnementskosten een maand vooruit?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door TomH, 25 apr 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoera, Ziggo weer op 1 bij Kassa.(kom de beker maar halen)
    Ook werd er vermeld dat de dubbele afboeking terug gedraaid dient te worden.
    Dus maandag maar weer eens bellen. Begint wel goed zo.
    Ook diverse aanbiedingen die wel op de site van appi home stonden, staan niet meer op de Ziggo site.
    Wilde voor mijn ouders een klein abonement nemen, koste bij appi 19.95, internet en bellen.(standaard digi tv hebben ze al)
    Kost bij Ziggo maar 39.95 euro.(Koopje toch).
     
  2. Internet en bellen kost bij @home €19,95 voor internet soms + €9,95 voor Basis bellen dat maakt dan €29,90 tel daar dan nog €15,90 bij voor het Analoge kabel abonnement en je zit op €45,80 TV digitaal basis kost niets
    Bij Ziggo kom je op hetzelfde uit als je Internet Z1 Telefonie Z1 en Televisie Z1 neemt.
    Die €39,95 is de prijs voor een digitaal startpakket waar dus een digitale decoder en smartcard + een jaarabonnement op Televisie Z1 inzit.

    /HB
     
  3. tot nu toe vind ik ziggo beter
     
  4. Gewoon terugboeken, en wachten tot de herinnering.
    Dan een regeling treffen dat je het gespreid mag betalen.
     
  5. Ja joepie ga een lening aan oftewel in het krijt staan bij Ziggo. Zij hebben het veroorzaakt en jij mag op de blaren zitten.
     
  6. Bij mij is er nog steeds niets afgeschreven, dus ook niet voor mei. Als er tussen nu en begin juni voor mei en juni word afgeschreven heb ik daar geen probleem mee. Jammer alleen dat men dat niet meteen op deze wijze heeft gecommuniceerd.
     
  7. Dubbele factuur

    Door het samengaan van @Home, Casema en Multikabel gaan verschillende zaken veranderen. Een daarvan is dat wij overstappen op 1 klantsysteem . Dit om in de toekomst een betere dienstverlening aan te bieden. Het overstappen op 1 klantsysteem heeft met name impact op de wijze van factureren. Om de betalingsdata uniform te laten verlopen is besloten om het abonnementsgeld vooraf te incasseren.
    In het verleden is het zo geweest dat in de eerste week van elke maand de abonnementskosten in rekening werden gebracht. Het verschil in deze is dat de kosten nu in de laatste week van elke maand worden geïncasseerd.

    Voor u als klant betekent het in de praktijk dat in de maand mei eenmalig abonnementskosten voor mei en juni in rekening worden gebracht.
    Wegens het overgaan naar het nieuwe systeem zullen de abonnementskosten voor juli ook nog begin juni worden geïncasseerd. Vanaf juli zal elke laatste week van de maand het maandbedrag in rekening worden gebracht.

    Dat deze wijziging onverwacht komt begrijpen wij. Uiteraard is het mogelijk om de dubbele kosten van mei verspreid te betalen. Hiervoor kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

    Met vriendelijke groet,

    Ziggo Webteam
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 mei 2008

  8. tjonge wat een geweldige informatie :evil:
     

  9. Is hier dan niks aan te doen, (vraag maar).
     
  10. Ik krijg net weer zo'n briefje....

    Het is echt doodzonde dat er geen alternatieven zijn.(adsl is voor mij geen optie, een schotel is een goed plan zit ik alleen met een waardeloze decoder van 300 euro).
    Er is hier gewoon sprake van een monopolist die maar doet waar ze zin in heeft.

    Het is al begonnen met de "gratis" digitale tv waar je nu 1,95 euro per maand voor betaald.
    Daarna werden de HD zenders in een betaal pakket gestopt.

    Geloof mij maar dit blijft vrolijk verder gaan.

    Men had ook gewoon alle administraties gelijk kunnen trekken en dus iedereen achteraf laten betalen.

    Ik zal dan ook een betalingsregeling aanvragen van 0,50 cent per maand wanneer dit niet kan zal ik iedere keer de overschrijving storneren en ervoor zorgen dat ik consequent een maand achterloop met betalen.

    Overigens kan ik de facturen die per email zijn verstuurd nooit lezen dit probeem is al een jaar bekend bij multikabel.... (office 2008).

    Ik kan een weblog volschrijven over deze amateurs en ik ben bijna in staat om te verhuizen zodat ik een andere provider kan kiezen.

    Ik heb het helemaal gehad met deze dwazen
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina