1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Abonnementskosten een maand vooruit?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door TomH, 25 apr 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ziggo moet de mensen hun geld teruggeven en op een andere manier innen. Dan ben je eerlijk bezig. Niet alleen een brief opsturen naar de abonnees als een doekje voor het bloeden.
     
  2. Lijkt mij nogal vreemd om geld terug te geven moet je het later toch weer betalen.
    Wijze van incasso is op zich niet vreemd alle bedrijven werken zo en deze kabelaars waren zo ongeveer de laatste die dat niet deden.
    Alleen de manier hoe alles is verlopen is gewoon slecht te noemen maar daarvoor zijn ze door het stof gegaan.
    Komt ook een regeling mocht het je in de problemen brengen dus ja , wat nog meer ?:?
     
  3. Daar hebben wij een spreekwoord voor, het kalf redden, nadat deze verdronken is.

    Als er beter gelet was op de wetgeving, was er niets aan de hand geweest. Nu wordt de consument afgescheept met een probleem, die veroorzaakt is door de sukkels van @home en MK.

    De consument moet nu smeken om uitstel omdat deze de maand niet kan rondkomen. Mijn visie, trek het in van de salaris van de Top, verdienen toch genoeg.

    Sowieso een boete voor de deze ongein van de consumentenautoriteit zou ook leuk zijn kijk maar naar het citaat van de consumentenbond over de boete aan de UPC.

    Nieuwsbericht


    15 mei 2008 UPC krijgt drie ton boete voor mediabox

    De Consumentenautoriteit (CA) heeft UPC een boete van totaal 303.000 euro opgelegd vanwege hun verkoopwijze van de ‘mediabox’ in 2007. Dat heeft de CA op 15 mei 2008 bekendgemaakt. De Consumentenbond ontving vorig jaar veel klachten over UPC en diende daarop een klacht in bij de Consumentenautoriteit. UPC laat via de media weten dat het de fouten erkent en ervan heeft geleerd.
    Consumenten zijn op basis van misleidende en onjuiste informatie via telefonische verkoop en verkoop aan de deur overgehaald de mediabox te accepteren voor digitale televisie. Na een gratis proefperiode bleek de consument automatisch aan een abonnement vast te zitten zonder daarom gevraagd te hebben.
    Klachten
    Mede door de signalen van de Consumentenbond is de CA in staat geweest te onderzoeken op welke punten UPC in strijd met het consumentenrecht heeft gehandeld. In een hoorzitting op 4 maart 2008 heeft de bond de klachten toegelicht en aangegeven dat eerder contact tussen bond en UPC onvoldoende tot verbetering heeft geleid.
     
  4. Ik heb het hele bedrag laten terugboeken, bij mij zijn nu 3 maanden in 2 weken afgeboekt.

    Ze zoeken het eerst maar even uit :mrgreen:
     
  5. abonnementskosten een maand vooruit...

    Mijn mening over vooruitbetalen en mijn vrees voor de service heb ik reeds gegeven. Los van alles wat ik al heb gezegd over de kosten voor een nieuw bedrijfslogo, afkoop van personeel etc. Heb donderdag voor het eerst de spotjes gezien van Ziggo, zeker een minuut of 4 a 5
    Wat kost een minuutje reclame tegenwoordig? O.a. daarvoor moeten we vooruit betalen lijkt mij.......
     
  6. Lijkt me niet, het factureringssysteem is gewoon gelijk getrokken voor alle klanten.
     
  7. Wat dacht je van de voetbal rechten? samen kunnen ze nu meer bieden op die rechten en daarom dus ook die dubbele incasso;)
     
  8. quote: Lijkt me niet, het factureringssysteem is gewoon gelijk getrokken voor alle klanten.

    Lees ook even de andere reacties op. het forum . Er bestaat niet alleen de mogelijkheid om de facturatie gelijk te trekken uitsluitend door voorfacturatie. Gelijktrekken naar facturatie achteraf kan natuurlijk ook..... :x

    Voor Multikabel gebruikers, zoals ik, heeft de fusie vooralsnog eerder nadelen dan voordelen. Overigens De reden om toch over te gaan tot voorfacturatie in de brief is niet voldoende acceptabel

    Oh ja aankooprechten betaald voetbal was ik vergeten. (gaat toch weer terug naar de publieke zender?)
     
  9. Deze "nieuwe bedrijven" waar jij het over hebt bestaan al jaren en weten wel hoe het werkt. Waar ik moeite mee heb is dat ze gewoon hun schouders ophalen bij klachten en het daar dan maar bij laten.
    Waarom moet ik begrip tonen voor hun opstartproblemen terwijl zij geen begrip tonen voor hun abbonees? Ze hebben deze fusie gewoon niet goed voorbereid en daarbij stellen ze zich ook nog zeer arrogant op.
    en dat laatste stoort me nog het meest.
     
  10. Haha dat had je gedacht ,Niks er van ziggo gaat erop bieden op die voetbal rechten.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina