1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Abonnementskosten een maand vooruit?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door TomH, 25 apr 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ben, Je hebt gelijk.
    Nu heden, vandaag.
    In spanning afwachten wat het bedrijf Ziggo ons zal bieden.
    Ik vermoed, nee weet bijna zeker, toch wel wat leuks en enerverends. Ik denk ook niet dat zij zullen terugkijken hoe het was, maar hoe het nu wordt en in de zeer nabije toekomst zal worden.:roll:
     
  2. Een forum is bedoeld om ervaringen en meningen te delen tussen gebruikers. En is (helaas) geen directe ingang naar @home/ziggo.

    Dus klagen doe je bij Home/Ziggo , hier kun je wel de onvrede kwijt, maar verwacht niet dat er dan direct iets gebeurd !
     
  3. Het wordt hoog tijd dat de overheid en OPTA eens gaan regelen dat de kabelboeren concurenten toe moeten laten op hun netwerk en er wat meer keuze mogelijkheden komen voor de consumenten, dan heb je tenminste een vergelijkbaar alternatief als ze met zulk soort geintjes komen.

    Wij consumenten hebben het maar te slikken of hebben de keuze om overstappen naar een minderwaardig alternatief.
     
  4. Een minderwaardig alternatief dat zeg je goed, maar concurrentie op de kabel toelaten is volgens mij ook een minderwaardig alternatief want je praat dan wel over verdelen van de bandbreedte onder de aanbieders en daar zit ik als ziggo klant niet op te wachten. Het zal er dan op neerkomen dat je digitale tv krijgt met de zelfde bandbreedte als digitenne, kan je weer net zo goed analoog gaan kijken.
     
  5. De opstellers van dit verhaal hebben, buiten hun profetische gaven, zeker nog nooit gehoord van het begrip Vreemd vermogen / Eigen vermogen. Een bedrijf dat 70% vreemd (geleend van banken o.i.d.) vermogen heeft is helemaal niet zo uitzonderlijk.
     
  6. Niet helemaal waar. Weliswaar moet je zelf ook klagen bij je provider als je het ergens niet mee eens bent, maar zaken die in het forum aangedragen worden worden door ons (MGV) wel degelijk overlegd met Ziggo. Dus dit forum is geen directe ingang van Ziggo, maar wel naar Ziggo.

    De MGV is de gebruikers-vereniging van Multikabel en wij hebben op regelmatige basis vergaderingen met "onze" provider Multikabel gehad en direct via ad-hoc contacten per telefoon/email. De individuele en algemene problemen die via ons ingebracht werden zijn altijd serieus behandeld. Er zijn bij Multikabel ook vele door ons aangedragen verbetervoorstellen ingevoerd. Nu Multikabel overgegaan is in het grotere Ziggo blijven wij dit gewoon doen. Wij overleggen dus ook met Ziggo en hebben rechtstreekse contacten. Zaken die bij ons aangedragen worden en in het forum naar voren komen, zullen dus altijd op de agenda komen en bij Ziggo terecht komen.

    Wij hebben ondertussen al een paar keer informeel en officieel overleg gehad met de nieuwe organisatie en hebben er vertrouwen in dat we in de toekomst op dezelfde manier kunnen werken als we in het verleden bij Multikabel gedaan hebben. Helaas zit Ziggo nu nog in een overgangsfase, maar als eind deze week het nieuwe merk gepresenteerd zal worden met alle produkten wordt het allemaal duidelijker hopen we en kunnen we gericht op bepaalde zaken ingaan.

    Dat er na een overleg over een verschil van inzicht tussen ons en Ziggo "direct iets gebeurd" is natuurlijk niet altijd zo, een bedrijf zal zijn beleid nooit direkt 180 graden omgooien, maar het kan wel invloed hebben op de grote lijnen. Ook biedt het de mogelijkheid om te lobbyen voor nieuwe dingen of wijzigingen die voor iedereen voordeel opleveren. Dat hebben wij in het verleden met Multikabel ook gezien.
     
  7. "Wat is hier mis mee. Doen andere investeerders dit dan anders?"

    nee en dat is nu juist het punt waardoor het duurder word voor de consument.
    een fusie zou het namelijk goedkoper moeten maken voor de consument,want DAAR was die zogenaamde marktwerking voor bedoeld,NIET om het duurder te laten worden.

    en jullie weten dat ook best wel,maar wat voor rottigheid MK ook uithaald tegenover de klanten en op wat voor manier dan ook,de MGV zal altijd alles blijven nuanceren.

    doet de MGV dat niet zal MK zich namelijk van de MVG gaan distantieren.
    ik begrijp dit ook best wel,maar doe nu niet net alsof MK/ZIGGO het allemaal zo keurig heeft geregeld wat dit betreft.

    en als het gaat om checken van informatie,dan zou de MGV ook eens een keer zelf mogen zoeken naar klachten over MK/ZIGGO buiten dit forum.
    die zijn er namelijk in overvloed.
     
  8. @IEW:
    Op wie reageer je nu ?

    Want je legt de MGV allerlei dingen in de mond die wij (MGV) niet geschreven hebben. Dat hier door allerlei bezoekers van dit forum dingen gezegd worden, wil niet zeggen dat de MGV dit zegt of dat dit de mening van de gebruikersvereniging is.

    Je opmerkingen in de richting van de MGV zijn dus nogal suggestief en duidelijk niet gebaseerd op de werkelijkheid.

    Kunnen we nu weer terug on-topic ??
     
  9. En is hier ook een bepaalde termijn voor waarbinnen ik moet opzeggen....
    Ik overweeg nu Telfort is dit wat of kan ik het beter zo laten?
     
  10. Het was vanavond bij Radar, als je AtHome klant bent en het niet eens bent met de vooruitbetaling kun je zonder meer opzeggen. Dus.....!
    Alleen... ik doe niet mee, want..... ben zeer tevreden met aanbod, kwaliteit, etc.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina