1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Abonnementskosten een maand vooruit?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door TomH, 25 apr 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Bij mij is het al afgeschreven ik ben bij @Home...
    Als ze het netjes hadden gedaan dan deden ze het het op de 25 van de maand... Nu toch even toch even € 70,- minder te besteden. Waar ik zelf nooit aangedacht heb is dat de anologe kabel hier ook bij zit....

    Het zijn en blijven boeven en ik zie hier het nut niet van in...ja Ziggo haalt een paar miljoen op en hoeft hier niets voor te doen....ik heb er geen woorden voor!!!

    Leuk hoor zo'n gratis harddiskrecorder die andere klanten moeten betalen....:wink:


    Helaas loopt mijn abootje nog 7 maanden anders had ik het al opgezegd. :evil:


    Nu ben ik nog maar kort abonnee maar doen ze ook iets voor de vaste klanten.....
     
  2. Ze hebben de voorwaarden veranderd dus kan je per direct opzeggen!
     
  3. http://www.home.nl/images/incasso.png

    Eenmalig betalen we nu twee maanden vooruit. Maar je hoeft straks ook een periode niets te betalen en daana betaal je ipv begin van de maand aan het eind van de maand voor de volgende maand
     
  4. Je betaalt 13 x dit jaar!
     
  5. Dit jaar inderdaad. je financiert Ziggo voor. Alleen scheelt het straks per saldo maar 1 week (je betaalt 1 week eerder). De 13e betaling is alleen voor de maand januari. Geen omzet voor @home, maar wel extra inkomsten voor dit jaar.
     
  6. Zoals meerdere keren al tegen je gezegd is die extra keer dat je betaald meteen ook voor de eerste maand van 2009, maar dit schijn je niet echt te begrijpen en das best jammer eigenlijk.
     
  7. Dit klopt niet

    Dit klopt niet!! Het geld voor juni is reeds geincasseerd!! Pas in juli is het incassomoment weer "zoals het hoort". Tot die tijd vind ik het onfatsoenlijk.

    Ik vraag me dan ook een ding af: Waarom kan de incasso voor juni/mei niet gewoon eind mei plaats vinden? Waarom moet ik ook reeds begin juni al het abonnement voor juli betalen?

    Hieronder het moment van incasseren.
    [​IMG]
    Je krijgt hier ook 13 maand internet voor, namelijk januari 2008 t/m januari 2009.

    pvd
     
  8. En als klant vraag ik hier ook om :roll:

    Jij schijnt niet te begrijpen dat dit voor @home een win-win situatie.
    Je betaald nu 13 maanden (waar je niet om gevraagd hebt) en vervolgens bij opzeggen (wat de meesten niet doen en zodoende die extra maand kunnen ze gewoon in hun zak steken) krijg je dat geld niet terug omdat er nog een opzeg termijn is.

    Dus wie wint er nu iets bij?
     
  9. Die opzeg termijn was er altijd al dus die extra maand die je dan moet betalen zou je sowieso al moeten betalen of je dat nou vooraf doet of achteraf.
     
  10. En dat bedrag hebben ze nu al ontvangen, slim he :wink:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina