1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Abonnementskosten een maand vooruit?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door TomH, 25 apr 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Jaarresultaat 2007 Zesko Holding (Ziggo, cq Casema/@Home/Multikabel): miljardenleningen zorgen voor 274 miljoen euro verlies
    Categorie: Overige — David de Jong - 21:10 uur, 5 May 2008

    Zesko Holding BV, de kabelgigant van de Amerikaanse/Britse investeringsfondsen Warburg Pincus en Cinven leed in het jaar 2007 een nettoverlies van 264,84 miljoen euro op een omzet van 1,093 miljard euro. Dit komt vooral door torenhoge leningen die Zesko Holding heeft afgesloten om de overnames van Multikabel, Casema en @Home te financieren. Dit heeft DutchMedia na studie van het jaarverslag geconcludeerd. 2007 was het eerste volledige boekjaar dat Zesko Holding actief is.

    bron: http://www.dutchmedia.nl/blog/
     
  2. Als je overgaat van achteraf naar vooruit betalen heb je in het betreffende jaar automatisch een extra betaling t.o.v. het voorgaande jaar.

    Zo hebben ze inderdaad dit boekjaar 1/12 meer omzet, altijd lekker die extra doekoes zullen ze wel denken bij Ziggo.
     
  3. Het wordt in 2008 gefactureerd en ontvangen waardoor het voor Ziggo bij de omzet en bedrijfsresultaat van 2008 hoort.
     
  4. Bron: http://www.warburgpincus.com/funds/private_equity/Default.aspx
     

  5. ja das wel waar ja als je het zo bekijkt
     
  6. Beetje dom ben je als je het verband niet ziet van deze opmerking.

    Door een eenmalige dubbele afschrijving te doen bij alle abonnees van @Home en Multikabel kunnen ze in een keer een flink deel van die schuld inlossen of gebruiken voor doeleinden waar wij vrijwel zeker niets van merken. Het is alles bij elkaar wel een druppel, maar toch.

    Het minste wat ze hadden kunnen doen is de klant duidelijk en gemotiveerd ruim van te voren, zeg 3 maanden of langer, uitleggen waar ze mee bezig denken te zijn. Je kweekt dan wat meer begrip dan nu het geval is. Alles heeft een reden en de klant heeft het recht om die reden te weten. Uit pure menselijke beleefdheid ga je niet afwachten op de woedende klant maar zoek je die juist op om de mogelijke woede voor te zijn. Wel zo normaal en netjes.
     
  7. Het was niet bedoeld als een domme opmerking maar ik bedoel hetzelfde als wat jij zegt. De anderen zeggen juist iets anders. Lees anders even terug wie wat plaatst.
     
  8. zojuist de factuur ontvangen. €79.80 (internet regelmatig en tv digitaal) wordt binnen 2 dagen afgehouden.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 mei 2008
  9. Dit moet staan tussen "heel lang geleden ... ze leefden nog lang en gelukkig"
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina