1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Abonnementskosten een maand vooruit?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door TomH, 25 apr 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Zou er op incasso's bij de banken soms ook een FUP bestaan?
     
  2. Ik zou het niet weten, maar als ze alle even nummers op 1 dag kunnen afschrijven, waarom hebben ze dan voor de oneven nummers 3 dagen nodig :roll:
     
  3. Waar staat dat ik kon het niet zo snel vinden in de algemene voorwaarden of staat dit zo vastgelegd in het contract?
     
  4. Artikel 15
    2. Opzegging is slechts mogelijk tegen het einde van een kalender maand.


    Als je begin november je contract beindigd, kan dit dus pas aan het einde van november en is december je opzegtermijn
     
  5. Bij @home staat het volgende op de site:

    Wanneer wordt het abonnementsgeld van mijn rekening afgeschreven?
    Uw abonnementskosten worden altijd maandelijks vooraf via automatische incasso afgeschreven van uw rekening. De komende maanden wisselt het moment waarop de abonnementskosten worden afgeschreven van uw rekening.

    Factuur (online): Automatische incasso: Analoge diensten: n.v.t. 6 of 7 mei Digitale diensten: 8 of 9 mei 8, 9, 13, of 15 mei
     
  6. Hahaha, wat een zootje :)

    Dan zullen er dus afschrijvingen gaan plaatsvinden op 6, 7, 8, 9, 13, 15, 23, 27, 28 en 29 mei

    Lekker geregeld die betalingen bij Ziggo :wink:

    Nu de data van Casema er nog bij :lol:
     
  7. Bij mij is er nu dus 2 x afgeschreven door @home voor mei en juni. Terwijl ik gisteren pas de brief heb gekregen. Dit is toch werkelijk waanzin. Ik betaal dus 2 maanden vooruit.

    Ik zal het vandaag laten terugboeken en een brief sturen dat ik het vanaf direct mijn contract beëindig. Ik vind dit niet normaal. En weet je normaal zeur ik niet, maar dit is toch echt je reinste diefstal!
     
  8. Terugboeken of storteren: MK werkt met een automatisch systeem. Na verloop van tijd krijg je een herinnering en aanmaning.
    En dan?
     
  9. Het zal me benieuwen...
     
  10. deze vraag gestelt aan @home lees maar mee voor het antwoordt

    Waarom factureren jullie in mei opeens twee maanden in een keer?

    @Home, Casema en Multikabel worden samen een nieuw bedrijf. Daarom komt er een klantsysteem. Dat heeft de komende tijd een aantal gevolgen voor de verwerking van betalingen.



    Normaal betaalt u begin mei voor de maand mei. Voortaan betaalt u eind mei voor de maand juni. In de maand mei wordt dus eenmalig twee keer het abonnementsgeld afgeschreven.


    DIT ZEGT TOCH GENOEG DENK IK
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina