1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Abonnementskosten een maand vooruit?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door TomH, 25 apr 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. @Ziggo : Dat was idd kort maar krachtig.

    Suc6

    Kom nog eens buurten om over je ervaringen te vertellen.
     
  2. ik ook.
     
  3. Lijkt me sterk dat de algemene voorwaarde in strijd zijn met de wet. Daarnaast staan de tarief wijzigingen gewoon op de website. Ik zou toch is wat beter onderzoek doen voordat je opmerkingen gaat maken.

    http://www.multikabel.nl/service-desk/veelgestelde-vragen/?id=487
     
  4. Eh... wij verdedigen de positie van MK helemaal niet, ik denk dat je een verkeerde voorstelling van deze website en de MGV hebt.... Misschien moet je wat verder teruglezen in de artikelen.

    Maar er beginnen nu 2 zaken door elkaar te lopen, het eerder factureren en "het jaarcontract bij een DTV ontvanger". Die link snap ik eigenlijk niet zo..... Je schrijft zelf dat je niet wilt opzeggen, want dat kon je nu juist wel doen ook met een jaarcontract omdat de voorwaarden wijzigen.
     
  5. Ik zou de bedrijven niet graag de kost geven die in de A.V. iets stellen dat onwettig is. Maar meestal kraait er geen haan naar.
    Ook het feit dat je bij tariefsverhoging of wijziging van de voorwaarden meteen van je contract af kan, wordt meestal verzwegen.

    Overigens weet ik het antwoord al, in geval Kassa het gaat behandelen.
    Na enig gemekker van Felix Meurders, Zesko:"we zullen coulant omgaan met mensen die financieel in de problemen kunnen komen." :wink:
     
  6. Ik kan me voorstellen dat achter in de maand gaat incasseren voor de volgende maand, maar toch niet voor in de maand?
     
  7. Dáár hoeft Meurders niet over te mekkeren, want dat heeft Ziggo allang laten weten en heeft ook in diverse berichten en kranten gestaan. :wink:
     
  8. Ik kreeg eind april de brief dat de facturatie werd veranderd (dus 4 weken van te voren) en aan het eind van mei word de maand mei en de maand juni afgeschreven. Bij ons is dat geloof ik 24 mei, weet het niet exact uit het hoofd.

    Stel dat je zou opzeggen in november dan kan het zijn dat je al betaald hebt voor december (ligt er natuurlijk aan of je begin november opzegt of aan het eind) Dan kan je nog tot eind december gebruik maken van de dienst of vragen om een teruggave van de abbo kosten.

    Zo heb ik het teminste begrepen.
     
  9. Ik heb hem vandaag pas in de bus gekregen, beetje aan de late kant :?

    Dat kan je wel vergeten, je hebt een maand opzegtermijn ingaande op de 1e van de aankomende maand.

    Als je in november je abbo beindigd, dan is de maand december je opzegtermijn.
     
  10. Wel een beetje vaag dat niet gewoon bij iedereen op dezelfde datum wordt afgeschreven :?:

     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 mei 2008
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina