1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Abonnementskosten een maand vooruit?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door TomH, 25 apr 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Met deze actie laten de kabelbedrijven weer eens hun ware gezicht zien..:evil:
    Zeer klant onvriendelijk, voor mensen met de laagste inkomens wellicht niet haalbaar.
    Ja…ook mensen met een laag inkomen kijken TV.

    Het kan natuurlijk veel klant vriendelijker:
    Als je elke maand de incasso een paar dagen eerder int, kom je er uiteindelijk ook.
    Maar dat gaat ze natuurlijk te lang duren. De eenmalige “extra” inkomsten van vele miljoenen is veel aantrekkelijker.

    Jan
     
  2. ja dat was ook mijn gedachte
    mensen die minder te besteden hebben zijn hier de dupe van
    en die komen zeker hierdoor in de problemen, vakantiegeld of niet.
    ik had liever gezien dat ze er wat soepeler ermee zouden zijn en dat je
    in termijnen mag betalen ofzo
     
  3. Blijkbaar kan dat als je in problemen komt.
    Tenminste volgens een uitspraak van Ziggo-woordvoerder Gradus Vos in het Noordhollands Dagblad van 26 april. Zie het krantenartikel wat eerder in deze topic door iemand gepost werd.
     
  4. We hebben even nagevraagd over onduidelijkheid in mogelijk verdere vervroeging van betalingsmoment. Hiervan is geen sprake. Voor heel Ziggo wordt dat dus in de laatste week van de "vorige" maand. De facturen gaan in de week daaraan voorafgaand de "deur" uit.

     
  5. Dus als ik het goed begrijp betekend dit voor de mensen die normaal in het begin van de maand betaalde het volgende:

    1. Betaling van de huidige maand wordt uitgesteld naar het einde van deze maand ipv in het begin van deze maand;
    2. Betaling van de aankomende maand wordt vervroegd naar het einde van deze maand ipv begin volgende maand.

    Lijkt mij al met al geen schokkende gebeurtenis dan.
     
  6. ik kan dit dus niet betalen... en nu ?
    mijn contract met Mutikabel is geldig.
    en daar staat een afspraak tot betalen in,als men dit nu eenzijdig wil wijzigen kan dat dus niet volgens mij.
    want dan heeft men een nieuwe handtekening nodig.

    we zullen wel zien wat de rechter hier van vind.
    ik vind dit belachelijk en een vorm van dictatuur.
     
  7. Zoals ondertussen door meerdere mensen aangegeven kan je om een betalingsregeling vragen, waardoor ook jij deze periode echt wel financieel door kan komen. (als je dat tenminste wilt)

    Nivo gaat wel lekker in deze discussie, mensen geef niet de emotie de overhand, maar denk ook eens gewoon na ipv dat geblaat wat velen nu doen.
     
  8. Wat staat er dan precies in die voorwaarden over betaling, waarvoor je getekend hebt?
    Als het contract echt wijzigt, kan je meteen opzeggen.
     
  9. Kijk ik kan het wel betalen hoor, maar er zijn genoeg mensen die dat extra bedrag hard nodig hebben om de maand door te komen. Ze hadden het veel beter kunnen oplossen door het maandbedrag elke maand een week eerder eraf te halen. Na 4 maanden ben je dan op het moment gekomen dat je vooruit betaald.
     
  10. Bij mij is de laatste afschrijving gedaan op 08-04-2008 onder vermelding INZAKE UW ABONNEMENT 04-2008

    Dus op 8 april heb ik voor de maand april betaald. Word de afschrijving een week eerder gedaan dan heb ik al vooruit betaald. Word er dubbel afgeschreven dan noem ik het diefstal.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina