1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Abonnementskosten een maand vooruit?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door TomH, 25 apr 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb en maak me er ook totaal niet druk om.:)

    een voordaterduidelijkheidishoogvandetorenblazer heet dat geloof ik:lol:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 mei 2008
  2. Chapeau... :mrgreen:
    Iemand Galgje spelen?

    Maar goed, weer ontopic.
     
  3. Vertel: tv via glasvezel. wat weet jij wat ik nog niet weet.
     
  4. Niet iedereen doorziet het even snel. Aan de andere kant mag je ook wel bedenken dat als je net je budget voor de hele maand rond denkt te hebben en je krijgt dan de mededeling dat je nog een extra termijn moet ophoesten, je ook niet echt vrolijk wordt. Ook al krijg je dat aan het eind van de rit over tig maanden pas weer terug.
    Ik hoop dan ook dat aan de woorden van Gladus Vos om coulant hiermee om te springen inderdaad inhoud wordt gegeven. Ook al houdt Ziggo zich aan de wettelijke termijn en voorwaarden, sommigen kunnen hierdoor wèl voor het blok komen te staan.

    Wij hadden dan ook liever gezien dat men dit op een of andere manier glijdend had geïntroduceerd. Dat was dus als het ware een regeling met alle klanten vooraf geweest.

    Oh ja, iemand die hoog van de toren blaa(s)t, wordt ook wel hoornblazer genoemd. :wink:
     
  5. Kregen we maar een brief in Jip en Janneketaal. In de ontvangen brief staat namenlijk dat de twee bedragen in 1 keer worden afgeschreven. Dat is weer anders dan wat op de site 1bedrijf staat!!
     
  6. weer terug bij af dan?:mrgreen:
     
  7. [offtopic mode]
    Dat levert Multikabel bijvoorbeeld in Amsterdam. In een appartementencomplex hebben de bewoners een kastje waar TV/Radio/Internet/Telefoon aangesloten kan worden via een lokaal bedrijf. TV komt van MK..... Lees ook dit topic in het forum :wink:
    [/offtopic mode]
     
  8. Je hebt de brief als bewijs bij het aanvragen van een betalingsregeling en als men wel druk op de ketel gaat zetten -> het duurt bijna 3 maanden eer ze TV òf internet afsluiten bij een betalingsachterstand. Heb je altijd nog 1 van de 2 :D
     
  9. Toevallig!!!!

    Kom hier zomaar toevallig terecht en lees deze topic...
    Wel schokkend om dit voor het eerst te vernemen... Hier dus totaal nog geen mail of post ontvangen..... leuk om te weten...
    De logica ga ik wel in mee, maar omdat je vakantie-geld krijgt, voeren ze dit zomaar even door... maar toevallig was dit in mijn geval al 100% besteed...
    Oftewel, kom ik door dit weer in de ellende...:evil:
    maar ja.... na een klein maandje is het weer gecorrigeerd (gewoon 2 weekjes nix eten, en opgelost)
    Je zal maar 1 kabel hebben....
     
  10. Ze worden wel samen afgeschreven, maar dan aan het einde van de maand. Volgende week betaal je dus niets.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina