1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Reboots

Discussie in 'Humax Duovisio iPVR-9200C (SD-PVR)' gestart door w.v.riel, 18 apr 2008.

Niet open voor verdere reacties.

  1. 1. Heb jij misschien al een lijst met opgeloste problemen/nieuwe/gewijzigde functies ???

    2. Irdeto testen duren als ik me goed herinner rond de 6 weken toch? Dus we kunnen de update in de 2e helft van Augustus verwachten ??

    Alvast bedankt,

    RdP
     
  2. de lijst moet ik opzoeken. Zal ik tzt publiceren icm de aankondiging.
    Er is voor irdeto nog geen tijdslot gegeven
     
  3. Afgelopen nacht (15 juli 01:00 uur) weer een reboot gehad :(
     
  4. hoe lang nog?
    die vervellende reboot heeft mijn film in de vroege morgen (5 uur) onderbroken en ik mis 2e gedeelte :evil:
     
  5. En we wachten gewoon geduldig tot Irdeto een keer tijd heeft gehad om te testen :evil: :evil: tenminste dat was het laatste bericht hierover van Anoniem op 4 juli
    En als ik een andere post van anoniem mag geloven (en dat doe ik) dan is de ploeg voor ontwikkeling en updates sinds Ziggo kleiner geworden het zal dan nog langer gaan duren voordat er eens weer een update verschijnt.
     
  6. Het kleiner worden van een ontwikkelgroep betekend niet per definitie dat het langer gaat duren, of slechter is.... :)
     
  7. kom hier binnen enkele dagen op terug, hopelijk met goed nieuws, test in afronding
     
  8. het is geen ontwikkelgroep met een test/validatie groep
     

  9. :cool: en ik hoop met goed nieuws
     
  10. Humax sinds mei 2007 tot volle tevredenheid in gebruik.
    Nu sinds 3 weken (juli 2008) ineens zomaar de reboots. Ongeveer 3x per week en inderdaad precies op 't hele uur van de klok.

    Overigens helpt 't niet om de standaardinstellingen + de hdd te formateren. De volgende dag namelijk gelijk een reboot.

    Vreemd genoeg komt dit probleem ineens opdagen. De Humax is niet veranderd dus verdenk ik de kabelaanbieder. Weet iemand of dit probleem bij alle kabelaanbieders optreedt?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina