1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Homepage Multikabel.

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Leonardo!, 16 apr 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hebben meer mensen nu problemen met het bereiken van hun quicknet homepage?

    Zo ja, bel ff de Helpdesk want dat geeft wat druk op de ketel om de storing(?) te verhelpen.

    Ik kom niet in mijn quicknet homepage maar enkele mensen van de Helpdesk konden ook hun eigen homepage niet bereiken. Vergeet niet de nieuwe procedure met uw hoofdaccount!
     
  2. Bedoel je FTP of gewoon via internet explorer?

    Ik kan mijn website gewoon zien in ieder geval...
     
  3. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.675
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Via FTP kan ik mijn homepage ook gewoon bereiken.
     
  4. Ik bedoel up-loaden met FTP. :oops:
    Ik en medewerkers van de Helpdesk konden niet op hun eigen 'quicknet' homesite komen.

    De storing is inmiddels verholpen zag ik net naar aanleiding van de reacties in deze thread. :-P
     
  5. Vandaag kreeg ik een belletje van de Helpdesk dat alles weer in orde was en dat er gisteren een (1) homepageserver een verkeerde configuratie had. Dat is gisterenmiddag verholpen.

    Toch netjes die feedback!
    Mag ook wel eens gezegd worden.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina