1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Any news?

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door Clayton, 12 apr 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. erg slecht...

    Als HD- en voetbalfan meerdere pogingen gedaan om aan de 8455DVB (voor het EK) te komen. Pogingen via internet en detailhandel (op advies van KS ZIGGO) bleven zonder resultaat. Uiteindelijk vorige week mijn bestelling bij de KS gedaan. Na het moeten uitleggen wat interactieve TV is en welke decoder bij ITV zit, heb ik tot 2x toe de medewerker navraag laten doen bij collega's dat ITV toch echt een product is van Ziggo en beschikbaar is in regio Delft. Uiteindelijk order kunnen laten invoeren, zou binnen enkele werkdagen schriftelijke bevestiging krijgen. Vandaag, (week verder) nog geen bevestiging binnen, bellen dus maar. Order (wederom) volledig kwijt!!!:evil: Enige "oplossing" van KS is opnieuw invoeren van de order (3x is scheepsrecht?). Ik heb uiteraard naar een leidinggevende gevraagd maar die was (na 2 minuten ruggespraak) NIET AANWEZIG. Morgenochtend "zou het mogelijk zijn" dat er een leidinggevende aanwezig is (dan maar weer minimaal 20 minuten aan de lijn hangen). Kortom, lekker geregeld.
     

  2. Jammer jammer jammer :(

    Dat word dus een TVix en een normale HD decoder in combinatie met de SD PVR die ik al heb.

    Aangezien de meeste programma's toch nog niet uitgezonden worden in HD is dat voorlopig genoeg. De HD content is ook op internet te vinden over het algemeen, in HD kwaliteit.
     
  3. Op de ziggo site staat het volgende:
    Met Interactieve Televisie kun je zenders in HD-kwaliteit bekijken en opnemen. Het is dus volgens mij wel mogelijk om HD opnamen te maken!

    Kees
     

  4. Klopt ... en daarna blijven ze daar ook staan. Aangezien ze volgens Anoniem alle functies om het ergens anders naartoe te porteren geblokkeerd hebben kan je er daarna helemaal niks meer mee behalve weggooien via je afstandsbediening.

    In ieder geval kan ik mijn SD PVR nog gewoon blijven gebruiken voor dingen die ik echt wil bewaren en de series etc download ik wel om daarna af te spelen via de TVix of ander soortgelijk apparaat (OOK in HD).
     
  5. update internet bestelling

    Nou, ik heb 8 dagen geleden mijn bestelling voor interactieve tv bij Ziggo via internet gedaan. Tot op heden niets vernomen. Ik heb vanmorgen gebeld en kreeg (redelijk snel) een een of andere soepkip aan de lijn, die mij eerst probeerde af te poeieren, daar hij geen verstand van zaken had. Hij kon mijn bestelling uiteraard niet vinden. Na lang aandringen ging hij het overleggen met een collega. Of ik even wilde wachten. DAT EVEN DUURDE 61 minuten !! Na de bewuste 61 minuten kreeg ik iemand anders aan de lijn die van niets wist. Ik kon dus weer van voren af aan beginnen. Degene die ik aan de lijn kreeg meldde dat dit geen stijl was en vervolgens kon hij ook niets terug vinden. Maar deze meneer vroeg ook het rekening nummer wat ik had ingegeven op de website, zodat hij daar op kon zoeken. Helaas zonder resultaat. Hij heeft mijn gegevens opgenomen en de bestelling opnieuw geplaatst. Hij was super behulpzaam! Ik vroeg of dit echt om de Scientific ging en niet met een Samsung zou worden afgescheept, zonder PVR. Hij melde dat het idd de Scientific was, maar dat deze in Nederland onder de naam Cisco op de markt wordt gebracht. Ik ben zeer benieuwd of het deze keer wel is gelukt. Dan ben ik binnen 10 dagen zeer blij.

    Wordt vervolgd!:wink:
     
  6. Vandaag maar eens opnieuw gebeld. Mijn internet-bestelling was nog steeds niet te vinden in het systeem.

    De medewerkster moest het weer gaan navragen bij een collega, maar deze keer kwam ze heel snel terug met de mededeling dat ze de bestelling zelf in het systeem zou zetten.

    Een schriftelijke bevesting zou moeten volgen en de levertijd zou twee weken zijn... Afwachten dus...
     
  7. Heeft IEMAND al een bevestigingsbrief ontvangen?

    Ik nml ondanks belofte dat ik hem al had moeten hebben nog steeds niet.

    Werk morgen thuis, dus ga morgen eerst post afwachten en als daar nog steeds niets bij zit dus maar weer eens bellen en vrees ik voor de derde keer de bestelling doorgeven.

    Erg vermoeiend.
     
  8. Net weer Ziggo gebeld.

    Goede nieuws is dat ze waarempel nu wel de bestelling in het systeem zagen staan als te verwerken, ze zijn hem dus nu iig niet zoek. Werd ook bevestigd dat idd nog steeds de interactieve decoder erbij staat.

    Slechte nieuws is dat ze idd nog niet aan het verzenden van de bevestigingsbrief zijn toegekomen (zou zsm moeten gebeuren), laat staan dat ze weten hoe lang uitlevering duurt. Ze wilden nu zelfs geen indicatie meer geven, kennelijk bang dat ze zich toch niet aan de beloften kunnen houden.

    Rest niets anders dan afwachten dus. Al zou ik wel heel graag die bevestigingsbrief zien om te dubbel checken dat idd de goede decoder er op staat.

    Maar iig iets vooruitgang: hoefde niet alles opnieuw te bestellen dit keer.

    Wachttijd helpdesk was nu trouwens 7 minuten, nog steeds lokaal tarief.
     
  9. zou het toch lukken?

    Vandaag even gebeld met ks van ziggo en tot mijn grote verbazing is de order nu wel goed en is het product reeds onderweg met de post.

    Zal waarschijnlijk maandag of dinsdag geleverd gaan worden.

    De bevestigingsbrief heb ik nog steeds niet ontvangen maar volgens ks zou die nog komen.

    Dit lijkt positief nieuws maar laten we niet te vroeg juigen!

    Ik hou jullie op de hoogte.

    Kees:-P
     
  10. eergister gebeld om te vragen of mijn bestelling doorgekomen was, kreeg van een dame daar te horen dat ze internet bestellingen niet konden zien.
    gaf me de raad om als ik morgen geen bevestiggingbrief had gehad, ik terug moest bellen. uiteraard geen brief gehad, weer terug gebeld kreeg ik een man/jongen aan de lijn die er echt geen zin in had, hij wist me te vertellen dat zijn collega die ik gister aan de lijn had er geen verstand van had, en het minstens 2 tot 3 weken duurt voor hun op hun systeem kunnen zijn of iemand zijn bestelling verwerk is. dag meneer!!!!!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina