1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Any news?

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door Clayton, 12 apr 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hmm ik heb het via de telefoon besteld, en toch 6 keer nagevraagd dat het hier gaat om een decoder met HDTV, interactieve tv en pvr mogelijkheden. En dit werd bevestigd door de medewerker, met de melding dat ik de decoder volgende week kan verwachten.

    De medewerker die ik daarvoor aan de lijn had, was zelf niet op de hoogte van de nieuwe dienst.
     
  2. Heb ook vanmiddag gebeld en die medewerker bevestigde mij dat de interactieve decoder te bestellen was.

    Helaas geld alleen de korting van 99 euro op een decoder bij het bestellen van een 3-in-1 pakket NIET voor de interactieve decoder. Jammer, want ben meteen naar 3-in-1 overgegaan. Prijsverschil met internet Z3i werd me iets te gortig en mijn uploadsnelheid gaat nu zelfs omhoog.

    Heb vervolgens online besteld en alles bevestigd gekregen.

    Maar even afwachten dus.
     
  3. Vreemd, ik heb dus wel €99,- korting gehad, omdat ik over ben gestapt naar een 3-in-1 pakket.
     
  4. Ik heb ook net online besteld.

    Wat ik wel vaag vind is dat als je kiest voor bestaande abonnee, je je smartcard-nummer moet doorgeven met welke wijziging je wilt op je pakket.

    Moet je hier nu ook je bestaande pakket aanvinken of alleen de nieuwe die je erbij wilt?

    Ik heb nu gekozen om alleen "programma's gemist" aan te vinken.

    Ik hoop wel dat ze mijn huidige "plus" en "hdtv" abbo's intact laten...

    Oeps, pagina niet goed gelezen.. ik had m'n huidige pakketten dus ook aan moeten klikken... Morgen maar even bellen :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 jun 2008
  5. Wanneer kunnen gebruikers uit het @home gebied deze ontvanger gebruiken? De olympische spelen en het EK-voetbal komen eraan. Het EK-voetbal lukt niet meer maar is deze voor de Olympische Spelen nog beschikbaar?
     
  6. Hmm. Laat even weten als je idd de goede decoder hebt EN 99 eur korting krijgt. Want dan ga ik toch Ziggo maar eens bellen waarom ik die korting niet krijg, ondanks dat ik er om gevraagd heb nota bene.

    Maar als je online besteld krijg je iig niet de optie om 99 euro korting op de interactieve decoder te krijgen. Wel op alle andere decoders. Daarom belde ik, telefonist bevestigde dat dat klopt.
     
  7. Ik heb gelezen over de kosten welke deze interactieve HD-decoder met zich meebrengen. Dit is voor de "gewone" man niet betaal/haarbaar.

    Een optie waarbij je de decoder kunt huren en het hele pakket incl extra en HD=pakket voor € 10,= kunt krijgen , tja dan had ik ja gezegt.

    HD-tv en interactieve tv blijft bij Ziggo een ver van mijn bedshow op deze manier
     
  8. nog steeds niet van de site gehaald

    Nav een eerder bericht omtrent de PVR HDTV, dat dit een fout op de site zou zijn, volgens een medewerker van Ziggo even het volgende:

    Het staat dus nog steeds op de site. Sterker nog de site is een beetje gere-styled en de melding is er nog steeds. Ik heb dus toch de bestelling gedaan en wacht maar af. Zeer spannend :wink: Ik zit al meer dan een jaar een hd pvr te wachten
     
  9. Werd ook net gebeld n.a.v. de bestelling. Zie hier voor mijn bevindingen.

    Ik kan het voor de rest niet online bestellen. Alleen postcodecheck, en dan je gegevens invullen en wanneer ik gebeld wil worden.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina