1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Any news?

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door Clayton, 12 apr 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. brief binnen

    In tegenstelling tot het langer wachten op de PVR, heb ik vandaag wel de bevestigings brief binnen gekregen. Ik hoop niet dat het wachten op de PVR net zoveel tijd extra gaat kosten...
     
  2. Ik vermoed dat dat nieuwe AOP nodig kan zijn voor de interactieve zaken, omdat er ook een kabelmodem in het apparaat zit. Kun je van dat kabelmodem ook een soort status bekijken ?

    Als je al een kabelmodem voor internet gebruikt weet ik niet of je het dan ook zo kunt doen als jij nu beschrijft. Staat daarover iets in de bijgeleverde gebruiksaanwijziging overigens ?? (installatie als je een kabelmodem hebt)
     
  3. Ja, van het kabelmodem kun je de status bekijken.

    De Cisco krijgt zelfs twee IP-adressen van het kabelnetwerk: één voor het interne kabelmodem en één voor de set-top-box (STB) zelf. Beide adressen zitten in de 10.x.x.x range, maar wel in verschillende subnetten (denk ik).

    En ja, in de bijgeleverde handleiding staat ook hoe je e.e.a. moet aansluiten als je al een kabelmodem hebt voor internet.
     
  4. Foto's

    Bij deze nog wat foto's van de 8455DVB in actie (klikbaar).

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  5. Dank voor de foto's. Interface ziet er wel gelikt uit.

    Heb overigens vandaag eindelijk de bevestigingsbrief gehad. Nu de decoder nog.

    (overigens wel een fout in de brief: ze hadden de gratis decoder die ik ook nog kreeg vanwege overgang naar 3-in-1 Extra er voor 99 euro ipv gratis opgezet. Heb de helpdesk gebeld, na 30 minuten wachttijd bleek dat dat bij heel veel mensen was gebeurd die vandaag de bevestiging van 3-in-1 hadden gekregen, vandaar de lange helpdesk wachttijd).
     
  6. het is natuurlijk wel de bedoeling dat de spullen die er bijgeleverd worden
    ook als zodanig gebruikt worden
    een normale tweegatsdoos ( esn 85, of bosch ) laten geen frequentie door
    van 130 Mhz en dat is nu de frequentie waar het vod opdraait

    de functie van het kabelmodem wordt nu nog niet gebruikt







     
  7. De kleur van ziggo staat niet vast. Het heeft helemaal geen kleur (of je moet regenboog bij je kleuren hebben staan).

    Ik heb ook nog wel een ander antwoord;
    De bestelde producten worden geleverd door de holland shipping tool (extern bedrijf TNT) en die hebben ook een boel vertraging. Het komt ook omdat nu alle producten vanaf een andere locatie geleverd worden, dus is de vertraging dubbel op.

    Naar mijn weten is het nu allemaal opgelost, want ik heb ook eindelijk mijn bestelde producten binnen, zoals zovelen
     
  8. eh... ik dacht altijd dat die juist gebruikt wordt voor het retourkanaal?
    Je moet bij interactieve TV toch "on demand" programma's opvragen en dus een signaal richting Ziggo sturen waarin je het gewenste programma opvraagt??
     
  9. HDMI resolutie?

    Maurice,

    Ik zie op de schermprintjes bij de HDMI output een resolutie van 720P. Kan dit ook ingesteld worden op 1080i?
     
  10. Ja, dat kan. Ik vind alleen 720p er op mijn TV beter uitzien, ondanks het feit dat ik een full-HD panel in m'n TV heb (Philips 37PF9731D).

    Ik vermoed dat dit aan de scaler van de Cisco ligt. Discovery HD, dat uitgezonden wordt in 1080i, ziet er nl. wel goed uit als de decoder op 1080i staat en dan hoeft er niet gescaled te worden :)

    Daarom hoop ik dat de optie die in de handleiding staat om de resolutie op "Original" te zetten ook echt geimplementeerd wordt in een volgende firmware-update.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina