1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo gaat CI+ ondersteunen

Discussie in 'Digitale TV - Zenders' gestart door xahmol, 10 apr 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Het houdt jullie wel bezig zeg!
    Gewoon wachten, Ziggo zal zeker niet voldoende ci+ modules leveren.
    Ander probleem, het gaat via de "vak" handel.
    Die weten amper zelf waarover ze praten.
    Het gaat een leuke tijd worden.
    Gegroet.
     
  2. Dat laat niets aan duidelijkheid te wensen over: je wenst op geen enkele manier je eerdere uitspraken toe te lichten en/of te onderbouwen.

    Daarmee kwalificeer je jezelf zeker als "betrouwbaar" :rolleyes:

    Groet,
    JW
     
  3. Hier ben ik het helemaal mee eens! Deze discussie begint heel erg veel te lijken op de discussie over meerdere smartcards per abonnement.

    Ziggo doet een uitspraak en vervolgens kunnen mensen geen seconde geduld meer opbrengen. Vervolgens gaan ze er vol op los speculeren en pikken het niet als aangegeven wordt dat het misschien niet zo zal lopen.
    Het verweer:"Dan moet Ziggo geen uitspraken doen" is ook niet echt correct. Ik neem aan, dat hier ook de hel losgebarsten was als iemand er achter gekomen was dat Ziggo (zonder er verder melding van te maken) CI+ toestellen aan het testen was.
     
  4. Degene waar je het helemal mee eens bent is wel iemand die volopaan speculatie doet, of in ieder geval voer voor speculatie opwekt door de uitspraken die hij doet.

    Het vervelende is dat FullHD op het ene moment doet alsof hij wel even gaat vertellen wat er allemaal wel en niet gaat werken en het zelfs heeft over op de hoogte zijn van fieldtests, terwijl hij het andere moment tentoonspreidt slecht tot niet op de hoogte te zijn van de technische kant en de vorderingen en daarnaast berichten post als hierboven waarin hij zegt dat het afwachten is. Dat alles op een toon alsof wij allemaal achterlijk zijn en zonder de behoefte om zijn uitspraken met feiten te staven. Vandaar ook mijn "flame"-reactie van een paar pagina's terug.
     
  5. Voordat deze discussie een onplezierige wending gaat nemen lijkt het mij het verstandigst dat @FullHD alsnog zijn uitspraken staaft. Gezien de terughoudendheid in informatie verstrekking mbt de certificering denk ik dat Ziggo niet echt blij is als fieldtesters informatie vrijgeven. Hier is tenslotte toch ook sprake van een stukje vertrouwen over en weer.

    Als forum ben je natuurlijk blij met extra info, echter mag deze niet "uit de lucht gegrepen zijn". Juist dit onderwerp is al gevuld met de nodige onzekerheden en tracht men al redenerende/speculerende voor zichzelf een beeld te vormen wat de toekomst ons mogelijk biedt. Mensen baseren hier zelfs hun aankoop beslissingen op. Enige onderbouwing is dus zeker van belang.

    Ik acht het niet zinvol om nog meer discussie te voeren over het betrouwbaarheidsgehalte.
     
  6. Ik denk niet, dat men zozeer het probleem moet zoeken bij FullHD (of Anoniem, waar ook regelmatig over gezeurd wordt).

    CI+ is aangekondigd en mensen zijn ontzettend eager om te weten hoe de vork in de steel zit. Terwijl juist nog niet 100% bekend is hoe het eind resultaat zal gaan zijn.

    Mijn post is daarom ook bedoeld om juist die mensen die hun aankoopbeslissingen baseren op wat hier gezegd wordt een tip te geven om maar 1 beslissing te doen: wacht even af totdat het onderzoek afgerond is! Dan kun je dan een apparaat kopen, dat zeker door Ziggo goedgekeurd is!

    Op zich valt het wel mee met of de discussie een onplezierige wending gaat nemen. Echter, sommige uitspraken van mensen hier zijn een voorbode voor gezeur dat je straks krijgt als mensen een tv hebben gekocht op basis van een uitspraak die hier gedaan is en de tv blijkt niet naar verwachting te werken.

    Daarnaast was mijn melding helemaal niet gericht op iemand in het bijzonder. Maar het valt me bij wel meer draadjes in dit forum op, dat Ziggo het nooit goed kan doen. (Maar dat is mijn vaststelling en mijn persoonlijke mening.)
     
  7. Plantje, ik trek me al terug.
    Ik wist niet dat er zoveel mensen gepikeerd raken, dat is niet mijn bedoeling.
    Succes allen.
     
  8. Zoiets had je al eens eerder geschreven, een paar pagina's terug.
    ""Ik ga het ook weer passief volgen.
    Ziggo zal zichzelf behoorlijk buitenspel zetten als de door mij genoemde merken niet worden ondersteund.
    Sony is inmiddels ondersteund. Volgens GFK cijfers doen genoemde 4 merken meer dan 53% van de markt.""

    Maar ook nú: geen inhoudelijke reaktie en/of onderbouwing van je uitspraken.

    Groet,
    JW
     
  9. Wacht rustig af, binnen 2 week is er meer duidelijkheid.
     
  10. Dat wens ik de betwijfelen. Gisteren nog met een 'vakhandel' gesproken en die gaven aan dat ze al van Ziggo te horen hadden gekregen dat ze 'deze zomer' moesten interpreteren als 'eind van het jaar'.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina