1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo gaat CI+ ondersteunen

Discussie in 'Digitale TV - Zenders' gestart door xahmol, 10 apr 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Dat is nog eens goed omschreven: "klantje pesten"

    Want dat is waar Ziggo mee bezig is!
     
  2. Bij goed ondernemerschap zouden die twee dingen synoniemen moeten zijn!
     
  3. Ik denk niet dat er dan nog veel winstgevende ondernemingen zouden zijn ;)

    Overigens ben ik van mening dat je tegenwoordig als klant zoveel informatie tot je beschikking hebt, dat je het op zijn minst aan jezelf verplicht bent om je te oriënteren voor je iets koopt. En met oriënteren bedoel ik dan niet naar een verkoper luisteren, want die denkt ook niet in jouw belang. Je hoeft natuurlijk niet ieder artikel te lezen dat er op internet over het door jou beoogde product te vinden is, maar je gaat toch ook niet tussen €500 en €3000 (ongeveer de pricerange voor een TV) uitgeven zonder dat je weet waar je het over hebt? En bij veel aankopen horen daar ook de randvoorwaarden bij, want die kunnen je op termijn vaak meer kopzorgen en kosten bezorgen dan het product zelf. (Dit forum is daar een toonbeeld van, de meesten zijn zeer tevreden met hun toestel, maar niet met de periferie, Ziggo)

    Blijkbaar is de "gemiddelde consument" iemand met geld teveel dat 'ie kwijt moet en te lui om uit te zoeken waar 'ie dat het beste aan zou kunnen spenderen. Een buitenkansje voor iedere verkoper met een gladde babbel.
    Maar goed, we dwalen weer af...
     
  4. Dat is een hele boute bewering. Dus winstmaken betekent automatisch: service tot de deur? Ik denk niet dat Ziggo het daarmee redt. Ik denk ook niet, dat dat Ziggo's bedoeling is. Maar of Ziggo volledig overziet waar het huidige avontuur naartoe leidt, betwijfel ik.
     
  5. Natuurlijk kan een bedrijf winstgevend zijn door een balans te vinden tussen rekening houden met de klant én voldoende winst maken om te overleven...

    ...

    Verder schaar ik mijzelf toch aardig onder de "gemiddelde consument" en kan ik mij niet vinden in deze omschrijving. Ik heb zeker geen geld teveel, heb er aardig voor moeten sparen en heb wekenlang alle info opgezocht over zowel de TV als aanverwante artikelen (waaronder AlphaCrypt). Waar het mij om gaat is dat Dhr. Vos eerst zegt dat deze nog wel een paar jaar blijft werken terwijl nu blijkt dat het einde ervan al nadert. Met andere woorden, alle info die ik heb opgezocht blijkt nu al van geen enkele waarde meer te zijn aangezien beloftes niet worden nagekomen en dat moet ik mezelf aan gaan rekenen? :? Dat hij meer doelde op AlphaCrypts in CI sloten had hij er op z'n minst bij moeten vertellen...

    Verder ben ik zelf ook ooit verkoper geweest dus ik weet hoe het er aan toe gaat in die branche, daarom heb ik tijdens mijn zoektocht naar de juiste TV ook geen verkopers gesproken maar alles zelf van internet geplukt...
     

  6. Ik sta ook op het punt om een TV te kopen wat CI+ compatibel zal zijn.
    Maar met de feiten in het achterhoofd en gezond verstand (en geduld) had je dit gewoon kunnen zien aankomen! Dat je nu Ziggo de schuld geeft is naar mijn mening omdat je niet kon wachten totdat alles gereed was! Je wist immers dat alles (CI+) eraan zat te komen, want je onderstreept de gesprekken van Dhr. Vos aan!

    Ziggo heeft trouwens AlphaCrypt nooit ondersteunt, Dhr Vos heeft altijd indirect verteld, het is mooi meegenomen wanneer het wel werkt!

    Ik zou je kaart terug brengen naar de winkelier met de mededeling dat hij aan jouw geen compatibel kaart heeft verkocht en dat je wenst een Ziggo CI+ compatibel kaart ervoor terug wilt krijgen! Als dat niet gaat, dan zou ik hem te koop aanbieden op de marktplaats. Want er zijn vast zat mensen die hem willen kopen ivm het bouwen van een home media center.

    Good luck, en hopen dat die CI+ kaartjes betaalbaar worden.


    Voor diegene die de interview nog niet hebben gezien: klik
     
  7. Het allerbeste :grin: (volgens mij wordt ik er ook uitgeknikkerd).
     
  8. @Sokulom,

    Schijnt dat ze onder de 100 euro gaan kosten. Denk zelf een euro of 80-90.
     
  9. Gezien de voortdurende vertraging van de invoering van CI+, en het vrijgeven van de lijst met gecertificeerde ontvangers, zou je nog wel eens 1,5 to 2 jaar met je Alphacrypt kaart vooruit kunnen. :cool:
     
  10. wat bedoel je met philips tv niet werken ?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina