1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

PVR (Siemens): Timeshift of Opname niet toegestaan!!

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Doman, 8 apr 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. En die groep is veel groter (allemaal A-i-1 overstappers) dan de relatief kleine groep PVR bezitters, zeker als het ook nog eens alleen de twee minst voorkomende PVR's zijn.
     
  2. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.675
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Dus jammer voor ons dan maar bedoel je? :wink:


    De oplossing is natuurlijk eenvoudig:

    Codering tijdelijk van de bewuste zenders afhalen.
    Intern met een test omgeving kijken wat er nu precies fout gaat en een oplossing hiervoor zoeken.
    Daarna de geplande veranderingen weer live zetten.
     
  3. Willen degenen die een Siemens PVR hebben, mij een pb sturen met het smartcardnummer. Wij hebben daar inmiddels een oplossing voor. Degenen met een Cisco zullen nog even geduld moeten hebben.
     
  4. En wat sommigen ook maar niet snappen is dat die zogenaamde overstappers dus NIEUWE klanten zijn. Ziggo kan ook zeggen dat ze even geen nieuwe klanten aan kunnen nemen. in plaats daarvan duperen ze BESTAANDE klanten. Mensen die dus al een contractuele relatie hebben ipv er nog eentje moeten aangaan. Je zou toch zeggen dat eerstgenoemden voor horen te gaan, maar in de praktijk zijn dat toch meestal de laatsten


    Ziggo is daarmee al weer net als vele andere bedrijven: klantvriendelijk totdat je eenmaal klant bent. Daarmee dus eigenlijk helemaal niet klantvriendelijk maar prospectvriendelij.

    Ik kan me nog het Radar item herinneren, met al die problemen van bestaande klanten. Ziggo weigerde toen ook de werving stop te zetten van nieuwe klanten.
     
  5. Beetje minder vaag gemaakt; staat hier nu ook.
     
  6. Daarin is Ziggo echt niet uniek in, wel eens die reclames gezien van tijdschriften?

    "Wordt nu lid en ontvang......"

    Ooit gelezen "Al onze trouwe leden ontvangen gratis ......"?

     
  7. Gratis meestal niet, maar dat komt omdat een nieuwe klant veel meer marktwaarde heeft als een bestaande klant.

    Maar, een tijdje terug kregen we wel een mailing van Ziggo dat we als Digitaal klanten voor 15 euro een extra Humax konden krijgen (zou nummer 4 worden; 1st was 40,-, de andere 2 gratis).
     
  8. werkt weer!

    :pompom:Ook hier werkt alles weer dankzij kitaro1, bij ons was het iets ingewikkelder, omdat we er ook film1 bij hebben.
    Daar waren al eerder problemen met opnames mee (oktober 2008) en dat beet mekaar blijkbaar.
    Maar goed alle drie de boxen doen het weer (2 met en 1 zonder film1)
    Suc6 iedereen, geef je smartkaart nummers door aan kitaro1 en het komt goed (vooralsnog alleen voor de siemens gebruikers) :applause:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina