1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

PVR (Siemens): Timeshift of Opname niet toegestaan!!

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Doman, 8 apr 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1.  
  2. Aangezien ik op vakantie was, weet ik niet of er inmiddels naar gekeken is. Ik zal morgen nog eens navraag doen.


     
  3. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.675
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Ik ben benieuwd of de Film1 problemen nu opgelost zijn?

    Zie ook dit onderwerp:

    Siemens Gigaset M750 C IR (PVR): Geen opname Film1 Action

     
  4. Ben ook benieuwd maar we gaan er wel vanuit gezien het "probleem" dat is waargenomen op het kanaal van Film1 Action .

    Indien er nog problemen zijn dan graag hier even vermelden welke kanalen en eventueel welke tijdstippen.
     
  5. De film van zaterdag, is gelukt, dat zegt niet alles, maar toch.
    Er is uiteindelijk "iets" gevonden bij Ziggo.

    Ook maandag is een film gelukt die voorheen tot 3x problemen gaf (bone dry).

    Verder zal ik blijven testen of het nu dan over is.
    (je moet maar net op een film stuiten die problemen geeft !)

    Groet Erik [​IMG]
     
  6. Zie mijn posting van 31 Oktober in dit topic: http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?p=125627#post125627
    , er is toen inderdaad iets gevonden. :wink:

    Ziggo
     
  7. :applause: Sinds afgelopen zaterdag is er geen opname meer mislukt ! :mrgreen:

    Ik ben nog voorzichtig, maar het lijkt te zijn opgelost !

    Anoniem (Ziggo helpdesk medewerker) heeft het voor elkaar gekregen. :thankyou:

    Wat er precies aan de hand was is mij niet verteld (ben wel benieuwd).
    Maar ik had dus toch gelijk, dat het niet aan mijn Siemens boxen (3x) lag, maar aan een instelling bij Ziggo / film1.

    De bar slechte ervaring met de telefonische Ziggo helpdesk medewerkster ben ik bij deze vergeten.

    Groet, Erik
     
  8. voor een helpdesk medewerker moet je iemand anders hebben.
     
  9. Ai sorry :giveup:, Ziggo medewerker/official ?? :oops:
    In ieder geval, bedankt voor alle hulp.

    Erik
     
  10. Nu no msk problemen op de commercieƫle zenders

    Na een aantal weken zonder problemen Film1 te hebben ge-time-shift, is het vanavond ineens onmogelijk Net5 en Comedy central op te nemen.
    Film1 trouwens wel ?!
    Bij Net5 en Comedy central de beroemde no msk boodschap!
    Help! er heeft weer iemand aan de settings gezeten bij ziggo?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina