1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

het weg vallen van de verbinding

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door hugo2, 8 apr 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Dat is interessant. Zou @home dat dan toestaan en Multikabel niet? Ik vind het persoonlijk ook behoorlijk irritant dat ik mijn modem niet online kan resetten of een logfile kan checken. Hoe zit dit bij Casema?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 mei 2008
  2. Zou goed mogelijk zijn, het het straks is als we onder 1 ''dak'' zitten is nog even afwachten......misschien is het dan hier ook wel afgelopen.
     
  3. Ik zag vandaag voor het eerst dat er een nieuwe instelling is op de website van mijn modem (http://192.168.100.1/): Cable Modem Access Protection.

    Weet iemand wat deze instelling precies voor effect heeft? En of ik de default instelling (disabled) moet wijzigen?
     
  4. het ligt eraan welk type modem je hebt, niet bij elke type wordt dezelfde info gegeven.......:)
     
  5. Welk modem ik heb, kun je zien in mijn profiel. Zo te zien dezelfde als jij...
     
  6. Als je Access Protection aanzet moet je misschien wel inloggen met een usernaam en wachtwoord om de modemsettings te kunnen zien :?:
    Of je het dan nog kunt uitzetten zonder dat je user/pass weet .....
    Je kunt het proberen :wink:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina