1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

gratis onderling bellen met abonnees

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door martmarbus, 7 apr 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Is er al iets bekend over het gratis onderling bellen met abonnees van Multikabel, Casema en @Home?

    Ik las namelijk
    knip>
    Na het samenvoegen van de bedrijven @Home, Casema en Multikabel belt u binnen een heel groot gebied in Nederland met 50% korting. Daarnaast kunt u gratis bellen met andere abonnees als u beiden gebruik maakt van het Alles-in-1 Pakket. Verder zijn tarieven altijd aan verandering onderhevig. Zodra er iets voor u verandert, hoort u dit direct.
    Knip>

    Houdt dit in dat ik als iMultikabel abonnee met een @Home abonnee bel, nu gratis bel?

    Mart
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 apr 2008
  2. Ik dacht dat dit pas in zou gaan nadat de kabelaars als 1 merk verder gaan, althans dat zou je uit de berichten die aan Multikabel-Abonnees zijn gestuurd een tijdje geleden (waar jij ook al aan refereerde) kunnen lezen. De exacte datum daarvan is nog niet bekend gemaakt, geruchten gaan dat dit half mei zou zijn.
     
  3. Ik wacht het dus maar af

    Bedankt voor je reactie
    Mart
     
  4. Gewoon bellen 24 uur nemen voor maar 9.95 (als je internet intensief hebt) bel je onbekerkt naar alle vaste nummers in Nederland! (@home)
     
  5. Inmiddels is bekend dat wanneer je in het Veendam en Cogasgebied zit je geen alles in 1 pakket kunt krijgen!!! Met dit pakket kun je onderling gratis bellen, jet hebt R2 en digitale tv. Er worden zo maar klanten buitengesloten!
     
  6. Hallo,


    Ik heb een all in 1 pakket (extra) en ik dacht dat je me de overige abbonees gratis kon bellen maar op mijn factuur zie ik nu een post staan met "onderling bellen" en een(gering) factuurbedrag.

    Kennelijk toch niet gratis? Iemand daarmee bekend? Bovendien ook heel raar, bij een bepaald nummer die multikabelabonnee is (beter gezegd was) wordt bij een gesprek van 50 sec niets in rekening gebracht en vervolgens bij een gesprek van 11 minuten 14 cent. Dat zou dan toch ook nul moeten zijn?


    john
     
  7. Je hebt als het goed is, neem ik aan, afgelopen zaterdag 31 mei ook een email gehad van Ziggo waarin het een en ander is uitgelegd en hoe ze het gaan oplossen.

    <"Met een Alles-in-1 pakket (bundel) belt u gratis met andere Telefonieabonnees van Ziggo. Toch zijn deze week helaas ten onrechte de belkosten bij u geïncasseerd. Onze excuses voor deze fout. Bedragen tot € 1 zullen we verrekenen met de volgende incasso. Als het geïncasseerde bedrag hoger is, wordt het direct teruggestort.">
     
  8. oh oh :oops:,


    ik zag die mail wel voorbijkomen maar keek alleen naar de kop ervan en die ging over spamfilter en nummerblokkering. Aangezien dat laatste bij mij nog steeds niet goed werkt was ik direct daar naar toe gescrolled.

    Beter lezen dus :oops:


    john
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina