1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Onderhoud DTV bij Multikabel 7/8 april

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door CeeS, 5 apr 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.675
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Sinds vanochtend kan ik geen opnames/timeshifts meer maken met mijn Siemens PVR750. :o

    Dit is op alle zenders zo lijkt het. :confused:

    [​IMG]
     
  2. Ik ben ook wel met je eens dat dit lastig is. Maar ik vind dit geen probleem dat opgelost moet worden door Ziggo maar door de decoder fabrikanten. Ik ben juist blij dat er eindelijks eens duidelijk gecommuniceerd wordt.

    Neee he! Prutsers :(
     
  3. Bij thuiskomst gisteren, had mijn zoon het al geregeld, hij stond op 130 voor vannacht, echter vanmorgen toen ik de systeeminstellingen bekeek, had ik onder het rechter beeld een soort van ruisbalk staan, niet echt irritant maar toch....dus als je op menu drukt en dat scherm (links de keuzes, rechts de inhoud van de keuzes op mijn Samsung360) daar staat aan de rechterkant nu een balk met ruis.
    Iemand hetzelfde met een 360 ?
    Hans.
     
  4. Ik heb het net even getest op een willekeurige zender, maar ik kan gewoon opnemen met mijn samsung.
     
  5. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.675
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    De enige zenders waarbij de opname/timeshift functie momenteel wel werkt met mijn Siemens zijn de overzichtskanalen 12 en 999.
    Deze zenders zijn ook niet te bekijken zonder smartcard!
     
  6. Opgelost!

    Een kanalenscan heeft geholpen, ik heb nu NGC-HD terug en kan voor het eerst ook History Channel HD kijken!

    Geweldig!

    Lots
     
  7. Ik heb het net even bekeken maar ik heb geen balk met ruis, alles ziet er net zo uit als gisteren.
     
  8. Ok, ik zal de boel vanavond eens opnieuw installeren, kijken of het dan weer werkt, het is niet te hopen dat die decoders op windows draaien want daar begint het wel op te lijken zeg, hoe langer je het gebruikt hoe beroerder gaat het performen, maar ja, het is niet anders.
     
  9. Alles weer van scratch geinstalleert en alles ziet er weer goed uit.
    Is het mogelijk te horen wat het onderhoud eigenlijk inhield ?
    Wat hebben ze met mijn Smartcard gedaan en wat heb ik nou wel of niet of andersom?
    Ik vond trouwens in mijn Samsung360 dat ik daar 4 emails in had staan van Multikabel over het onderhoud,
    maar ik zou dan een heel klein icoontje ergens in een hoek willen zien dat ik weet dat er post is....:rolleyes::rolleyes:
    Zo vaak kijk je niet op die email.....
    Nooit eigenlijk :?:?
    Hans.
     
  10. welke updateversie zou de software nu zijn dan? want onze software staat op 0.24 en firmware en andere op 1.1 Want wij hadden die van ons niet aan gezet..omdat me vriend het niet tegen me had gezegd.

    Ik hoor het graag verder.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina