1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nieuwe snelheden Power

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door RKoster, 3 apr 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Tsja, misschien moet ik maar een bundel nemen, als ze de telefoon niet aan sluiten en volgens Mayo ben ik dan ook nog goedkoper uit ook. Toch is het krom dat je een snellere internet verbinding krijgt als je telefonie erbij neemt. Iedereen die een power abo neemt, neemt dit voor de snelle verbinding en niet om te kunnen bellen. :evil:
     
  2. krijg morgen een andere modem om straks ook te kunnen profiteren van de snelheidsverhoging van de power bundel (heb nu alleen DTV en Internet) Het telefoon gedeelte ga ik geeneens aansluiten. Voip via voipbuster voor uitgaand en heb een prepaid nummer lopen bij budgetphone voor 10 euro per jaar.
     
  3. Tja en straks bij de volgende verhoging ben je verplicht om digitale tv te nemen om te profiteren.:evil:
    Volgens mij maakt MK misbruik van de monopolie positie die ze hebben.
    Ik ben in ieder geval een zeer ontevreden klant die geen telefoon door zijn strot geduwd wil krijgen

    Gr.
    Mayo
     
  4. ja ik ben ook erg benieuwd naar hun antwoord.
    Gr.
    Mayo
     
  5. Cees,
    Toch nog even een reaktie van me op jouw antwoord.
    Ben jij van de gebruikers vereniging en kom je op voor de leden cq gebruikers van MK abbonementen of ben jij een verlengstuk van MK.
    Jou antwoord vind ik eigenlijk een beetje vreemd voor iemand van een gebruikers vereniging.

    Gr.
    Mayo
     
  6. Cees geeft aan dat als je de bundel neemt je de telefonie niet hoeft te gebruiken, wat is daar mis mee?
    Ik bedoel het maakt dan toch geen verschil qua betaling? En dat dan niet gebruikte telnr merk je ook niet.

    Kan iemand nou eens duidelijk uitleggen waarom het zo een probleem is er telefonie 'gratis' bij te krijgen?

    Ik mis echt volledig waar jullie je nou druk om maken denk ik....:?
     
  7. Het antwoord van Multikabel zal zijn:
    Nee, dan kan niet.
    Je kiest of voor een single internet abonnement met een snelheid van 12 MB of je kiest voor een bundel met een snelheid van 16 MB.
    Of je de telefoon nu wel of niet gebruikt, mag de klant zelf bepalen.
    Gaan er in de toekomst snelheidsverhogingen plaats vinden dan zullen de bundels als eerste ophoog gaan, toch?
     
  8. Ik probeer je juist een tip te geven waardoor je toch kunt profiteren van de hogere snelheid. Om dat nu te gooien onder het mom van "niet opkomen voor gebruikers" snap ik niet helemaal.... Extra verplichtingen heb je niet door de bundel te nemen, en als je geen jaarcontract wilt, dan maak je geen gebruik van de "gratis digitale ontvanger" en kun je net als nu gewoon elke maand opzeggen.

    Elk bedrijf geeft kortingen of kadootjes aan klanten (3 halen, 2 betalen etc) Dat je die korting niet krijgt als je bewust maar 1 van de 3 produkten koopt is dan niet vreemd in een supermarkt, waarom dan wel hier ?
     
  9. Toch is het vreemd, middels de bundel heb je al prijsvoordeel, net als je 3 halen 2 betalen voorbeeld.

    Het produkt zou hetzelfde moeten zijn, of je het nou middels een bundel of apart afneemt.

    Op deze manier misbruikt MK wel degelijk hun positie in deze.
     
  10. Waardoor jouw downloadsnelheid volgende week verdubbeld voor hetzelfde maandelijkse bedrag? Is dat "misbruik van hun positie" ??
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina