Moderatie en kritische toon forum

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helemaal eens, al denk ik dat de overdreven pro Ziggo klanten een niet helemaal onlogische reactie zijn op de extreem negatieve posts. Moet zelf ook wel eens een neiging onderdrukken als ik heel eerlijk ben als ik al die azijnzijkers lees (en dat is overigens in enkele gevallen niet helemaal gelukt). Actie is reactie al snel, maar idd, overdreven positief is net zo irritant als overdreven negatief.

Ik vrees een logisch gevolg van een nieuw forum en een 'nieuwe provider' met nog wat opstart problemen: een toestroom van mensen die hier alleen komen om hun reeds bestaande frustratie te uiten. Let maar eens op, 95% van de zwaar negatieve posts zijn van mensen waarvan dat de eerste post is.
Ebt hopelijk vanzelf weer weg.

klopt de neagtive sfeer zal na de fusieproblemen wel afgelopen zijn. ik blijf de toekomst iedergeval nog steeds positief inzien
 
klopt de neagtive sfeer zal na de fusieproblemen wel afgelopen zijn. ik blijf de toekomst iedergeval nog steeds positief inzien
Nee hoor, mensen blijven een forum pas aanspreken als er gezeik is. Anders niet, waarom zou men hier anders zitten? (zo denken velen, alsof de MGV/ZGV het wel allemaal oplost en men zelf geen energie wil verdoen of moeite wil doen). Niet dat ik zo denk, maar daarom is er zoveel gezeik...
 
Nee hoor, mensen blijven een forum pas aanspreken als er gezeik is. Anders niet, waarom zou men hier anders zitten? (zo denken velen, alsof de MGV/ZGV het wel allemaal oplost en men zelf geen energie wil verdoen of moeite wil doen). Niet dat ik zo denk, maar daarom is er zoveel gezeik...
ja een grote groep mensen komt her alleen om hun probleem of klacht te zeiken maar ook een deel niet op dt form word meer besproken dan alleen de problemen en problemen zullen er ook altijd blijven alleen als de problemen meer erg of minder grootschalig zijn word het zeikgehalte over de problemen wel minder
 
De moderatie is hier prima. Ze moeten even omgaan met de nieuwe TVhome-klanten. Ik denk dat ze even met Sander, de moderator van het TVhome forum moeten gaan praten, dan denk ik dat zich een hoop oplost.
 
Wat mij meer en meer gaat tegenstaan dat we kennelijk ook nog eens worden opgezadeld met een stuk TV Home geschiedenis dat hier gewoon doorloopt.

Het is toch om doodziek van te worden om telkens weer met hetzelfde soort "conflicten" tussen forum bezoekers onderling te worden opgezadeld. Daarvoor zijn we dit forum niet begonnen. Laat mekaar toch met rust. Als je je stoort aan een ander leg het voor mijn part bij de forumleiding, maar hou het nog liever voor jezelf. Maar ga niet zelf ook als een soort moderator optreden. Doen we het niet goed laat het ons weten, maar hou eindelijk eens op met dat onderlinge gebakkelei. We hebben wel wat anders te doen. Gedraag je gewoon als goede gasten betaamd.

Jantje zegt wat; Pietje bevalt het niet en zegt ook wat; Waarop Jantje weer op Pietje reageert en zo gaan de poppetjes weer dansen. Wat deed de ouderwetse meester vroeger ook alweer op school ?
 
ik ontving zojuist een email dat er een reactie in dit topic is geplaatst, maar dat bericht is blijkbaar weer verwijderd. Laatste bericht is van 6 juni zie ik.
 
ik ontving zojuist een email dat er een reactie in dit topic is geplaatst, maar dat bericht is blijkbaar weer verwijderd. Laatste bericht is van 6 juni zie ik.


Klopt. Ik had 'm ook maar voor die tijd zat ik al in dit topic te kijken en zag een off-topic klaagitem verschijnen. Terecht dat die gemodereerd is.

Gert.
 
Klopt. Ik had 'm ook maar voor die tijd zat ik al in dit topic te kijken en zag een off-topic klaagitem verschijnen. Terecht dat die gemodereerd is.
Of zelf verwijderd met hand in eigen boezem... Beter dan de rest... ;) Bijvoorbeeld...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan