1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Klok verkeerd (zomer/ wintertijd bug)

Discussie in 'Humax Duovisio iPVR-9200C (SD-PVR)' gestart door martin1, 30 mrt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Eergisteren en ook gisteren was het in het Delta kabelgebied weer actueel. Door een "onbekende" reden kwam de klok plots 1 uur LATER te staan dan het in werkelijkheid was. Daardoor liep ik een ingeplande opname mis... Nadat ik de heldesk belde voor informatie en om te melden dat er weer eens iets mis was, kreeg ik als antwoord dat het probleem bekend was, en dat ik niets hoefde te doen om de fout te herstellen.
    Dat is dus NIET WAAR... gisteravond liep ik weer een uitzending mis, omdat de klok blijkbaar niet automatisch aangepast worden vanuit STAND BY. Nadat ik de Humax aangezet had, veranderde te tijd naar de juiste tijd...

    Hoe los je nu zo een probleem op als je een poosje met vakantie bent...? Ik vind dit echt een probleem, omdat het zo vaak voorkomt. Ik wou dat ik de tijd niet automatisch kon zetten, zodat ik die dus zelf kan aanpassing als ik denk dat het nodig is. nu is die optie grijs, en dus niet selecteerbaar.
    De ontvanger 3 weken laten aanstaan, is toch ook niet de bedoeling? en ik weet niet eens of dat we een oplossing biedt.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina